21 Temmuz 2014 Pazartesi

Okul Konulu Kore Dizileri (:


Bir çok kişi tarafından bana okul dizisi önerir misin? 
Önerebileceğin okul konulu kore dizileri var mı?  diye yorumlar alınca bende izlediğim okul konulu dizileri tanıtmak amaçlı böyle bir post yazmaya karar verdim (:
İlk izlediğimden son izlediğime doğru (: (:



1-) Boys Over Flowers
Tabi ki izlediğim ilk okul konulu dizi (:
Başlarda birbirine sinir olan, baştan aşağı zıt karakterlere sahip olan Geum Jan di ve Gu Jun Pyo 'nun aşkını anlatıyor (:



2-) Playful Kiss
Eğlencenin dibine vuran dizi (:
Mükemmelliyetçi Baek Seung Jo ve beceriksiz Oh Ha Ni 'nin imkansız gibi görünen sevimli aşkı anlatılıyor.
Not : Ayrıntılı bilgi için tık tık ^^  (:



3-)  Dream High 1
Arkadaşlığın, aşkın ve müzik ile iletişim kurabilmeyi anlatan bir gençlik dizisi (:



4-)  Dream High 2
Birincinin devamı gibi ancak oyuncular konu tamamen farklı.
Tek ortak nokta müzik (:



5-) To The Beautiful You 
Goo Jae Hee adındaki koşucu kızın aşkı uğruna erkek kılığına girip erkek yurduna yerleşmesi anlatılmaktadır.
Not: Ayrıntılı bilgi için tık tık ^^   (:



6-)  Heartstrings 
Lee Shin ve Lee Kyu Won birbirlerinin müzik tarzını küçümserken kendilerini aşk dörtgeninin içinde bulurlar. (:


7-)  School 2013 
Kalpleri kin ve nefret ile dolmuş olan gençlerin arkadaşlık ve dostluk kavramlarını öğrenmeleri anlatılıyor. (:



8-)  Shat Up : Flower Boy Band
Okulun yakışıklı, popüler erkeklerinin müzik tutkusu, okul yaşantıları ve aşkları anlatılmaktadır. (:


10-)  Hello My Teacher
Umutsuzca öğretmen olmayı düşleyen Na Bori'nin öğretmen olmak uğruna çabaları anlatılmaktadır. (:


11-)  Ma Boy 
3 bölümlük bu mini dizi de sanat lisesi öğrencisi olan şarkıcı olmayı düşleyen Geu Rim ve arkadaşlarının okul yaşantısı anlatılmaktadır. (:


12-)  Reply 1997 
Busan'da yaşayan 6 gencin hikayesini anlatan bir komedi dizisidir (:


13-) Mackerel Run
8 bölümlük dizide ;
ileride büyük futbolcu olmak isteyen lise öğrencisi Cha Gong Chan ve arkadaşlarının yaşantısı anlatılmaktadır.


14-)  Monstar 
Aşamayacaklarını düşündükleri yaralar besleyen lise öğrencilerinin kendilerini müzik ile iyileştirmeye çalışmaları anlatılıyor (:



15-) The Heirs 
Zengin ve fakir öğrencilerin kendi içlerindeki savaşları ve aynı zamanda zengin Kim Tan ile fakir Eun Sang 'ın aşkını anlatıyor (:



15-) After School Bokbulbok
Kim So Eun adlı lise öğrencisinin, okulun Bokblbok klübüne katılmasıyla yaşadığı olaylar anlatılmaktadır (:



16-) High School Love On 
Başı dertte olan bir erkeği kurtarırken insana dönüşen bir meleği ve lise öğrencilerinin arkadaşlık ilişkilerini anlatıyor (:



17-) Reply 1994

1994 yılında 
çeşitli kore kültürel etkinliklerini konu alan bir dizidir. K-Pop ve spor ile ilgilenen bir takım genç grubun hikayesi anlatılır.




18-) Who Are You : School 2015
Geçmişte yaşadığı olayları hatırlamaya çalışan genç kızın okul hayatı ve duygusal ilişkileri anlatılır.




19-) Angry Mom

Kızının okulda şiddet gördüğünü anlayan, eski gangster bir anne... kızını korumak için aynı okula yazılır ve olaylar başlar.





20-) Orange Mermalade 
Okula yeni tranfer olan kız vampir olduğunu herkesten saklarken okulun popüler çocuğuna aşık olur.




21-) Sassy Go Go

Sert eğitim ortamı bulunan okuldaki gençleri arkadaşlık,aşk ve duygusal ilişkileri anlatılıyor.









Sabırla okumanız ve keyifle izlemeniz dileğimle . . .








31 yorum :

  1. Valla ne zamandır bu tarzlarda Bi diziye başlamak istiyodum,verdiğin bilgilerle seçimim kolaylaşacak gibii ^^ <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak buna çok sevindim (: keyifli izlemeler canım (:

      Sil
  2. hiç bi okul dizisi bof'un yerini tutamadı sanırım :(

    YanıtlaSil
  3. baska dizlerde koya bilirmisin acaba(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki listeye yenileri de ekleyeceğim biraz uzak kaldım kusura bakmayın ilginiz için teşekkürler (:

      Sil
  4. High school love on bayılmıştım bu diziye. süper bu dizi aslında bütün diziler güzel ve anlamlı herkezin dediği gibi kore dizilerini izlemeye başlayınca televizyonla aram bozuldu kısaca kore fanı oldum 😄☺

    YanıtlaSil
  5. High school love on bayılmıştım bu diziye. süper bu dizi aslında bütün diziler güzel ve anlamlı herkezin dediği gibi kore dizilerini izlemeye başlayınca televizyonla aram bozuldu kısaca kore fanı oldum 😄☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun ve ilgin için çok teşekkürler (: Bende çok beğenerek izlemiştim gerçekten adamlar güzel dizi yapıyor (:

      Sil
  6. Bir tane okulda geçen bi dizi vardı kız balet çocuk basketci fln o Hangisi ydi kız bunu cekiyo kamerayla çocuk topu almaya geliyo kız heykel fln yapiyo çocuk manken oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ilginiz için teşekkürler (: Bahsettiğin diziyi ben izlemedim video klip olarak izlemiştim ancak ismini bilmiyorum yardımcı olamayacağım k.bakmayın

      Sil
    2. Secret love değil mi bahsettiğin

      Sil
    3. Secret love değil mi bahsettiğin

      Sil
    4. Secret love değil mi bahsettiğin

      Sil
  7. Cok tesekkurler oneriniz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ilginiz için teşekkürler (:

      Sil
  8. Onerdiginiz icin tskler izleyecegim

    YanıtlaSil
  9. Bi konuda yardim almak istiyorumda😊Acaba bof benzeri önce kızımızı sevmeyen daha sonra aşık olan cool çocuğumuzun olduğu bir dizi varmı?Playfull kiss hariç😝

    YanıtlaSil
  10. ben bi konuda yardım almak istiyorumda😊Acaba bof benzeri öncelikle kızımızı sevmeyen daha sonra aşık olan cool efendimizin olduğu bir dizi var mı?Playfull kiss hariç😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için ve blogumla ilgilendiğin için çok teşekkürler (: Söylediğin tarz da aklıma gelen iki dizi var umarım izlememişsindir (:
      1-) You have fallen for me (heartstrings) kız ve oğlan aynı okuldalar kız halk müziğiyle ilgileniyo oğlan modern müzikle ilgileniyo sürekli didişiyolar hatta bazrn oplan köle gibi kullanıyo kızı ama sonuç aşk (:
      2-) To the beautiful you bunun konusu biraz farklı çocuk korede yaşıyor,atletizmle uğraşıyo. z da amerika da yaşıyor. Çocuğu tv de yarışta görüyo aşık oluyo saçlarını kesiyo kılık kıyafetini değiştiriyo yeni kimlik alıyo ve çocuğun olduğu erkekler yurdunun içine sızıyo (: çocuk başta gıcık oluyo kıza zaten erkek sabıyo ama sonradan işler değişiyo (:

      Sil
  11. ma boy ve High School Love On cok guzel bunlarida izleyin

    YanıtlaSil
  12. Kore dizisi olarak ilk izlediğim dizi The heirs :) ve beni çok etkiledi :) Tek cümle ile yorumlanmıcak bir dizi benim gözümde..
    Şuan o tarz dizi arıyorum ama seçemiyorum desem yeri .)

    YanıtlaSil
  13. Sassy go go tarzinda dizi var mi acaba

    YanıtlaSil
  14. Şu ana kadar izlediğim en güzel dizi bof ' tu . Ama school 2015 ' i izleyince fikrimi değiştirdim. School 2015 mutlaka ama mutlaka izlenmesi gereken muhteşem ötesi bir film..Herkese tavsiyemdir. Kore dizisi izlemeye yeni başlayanlar ve tavsiye dizi isteyenler mutlaka bu diziyi izlemeliler (: (:

    YanıtlaSil
  15. Günah benim şarkısının klibini izlemişsen bana adını söylermisin hani çok yakın bir erkek grubu var sonra kavgada hepsi ölüyor fln


    YanıtlaSil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !