2 Temmuz 2014 Çarşamba

Mim # 4 Sosyal Medya (:

Her defasında acaba bu sefer konu ne?  sorular ne?  ne cevap vereceğim diye düşünüyorum ama bloglar içinde faydalı olduğu kanaatındayım bu mim olayının (:

Bu sefer beni mimleyen pıtırcığıma,  UÇAY bloguna sonsuz teşekkürler (:


Geleyim soruya (:

Tüm sosyal medya araçları kapatılsa ve herkese tamamen kapanmadan önce 1 paylaşım hakkı tanınsa !


Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr'ın kapatılacağını duysanız son paylaşımlarınız ne olurdu?

Facebook : Imm şöyle bir düşüneyim... (:
Herhalde herkese toplu mesaj atardım. 
- Duydunuz mu facebook kapatılıyormuş, üzülmelisiniz artık ben yokum (:
Gelin Google+ da takılalım (:

Twitter : Ben iki mesaj atardım (farkım olsun)  (:

1-) Nichkhun'a : Gel dedim gelmedin , sev dedim sevmedin, tiffany den ayrıl dedim sözümü dinlemedin git şimdi ne yapıyorsan yap zaten twitter da kapanıyor mesaj falan atmam artık hıh (:

2-) JYP'nin başkanı Park Jin Young'a : Şu çocukların Türkiye'ye gelmeleri için hiçbir şey yapmadın ya evine ateş salınsın , yuvan başına yıkılsın (: (:

Tövbe tövbe.  Ne kadar seni sevmesem de şakasına yazdım hani (: (:

Instagram, Tumblr hesabımı ben kapattım zaten (:

Bende bu mimi SENANIN NOTLARINDAN , Korea-Japan İşi Korecan  
bloglarına paslıyorum (:








2 yorum :

  1. Okurken güldürdün beni, Nickhun'a trip atmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zaten bir tek ona trip atabiliyorum oda farkında olmadığı için (: (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !