5 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim # 6 Pencereden Baktıktan Sonra Sorguya Tutulmak (:

Merhabalar ^^
Efendim tekrar bir mimle karşınızdayım (:
Bu mimi bana paslayan UÇAY ve Renkli Tırtıl bloglarının çok sevgili sahibelerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:





Bende UÇAY gibi dışarıya pencereden değil balkondan baktım. 
Hoş ne manzarada nede gördüklerim de bir değişiklik yoktu ya  :/
Neyse ki balkonda olunca nefes aldığımı hissedebiliyorum (:

Temiz hava ve müthiş rüzgar karşısında dışarıya bakınırken, koca koca binaların ve irili ufaklı insanların yapmış olduğu kuru gürültünün ortasında kalmış küçük bir çocuk ilişti gözüme. 

Yüzünde hüzün desen hüzün değil sevinç desen sevinç değil anlamsız bir ifade vardı.
Pek severim kendilerini bu yüzden nerede olursam olayım ilk dikkatimi çeken şey çocuklar olur. . . 

Çocuk bulunduğu durumu anlamaya çalışıyor yada insanların gerçek amacını öğrenmek istiyordu belkide . . .

Kuru gürültüden kastım insanların saçma sapan sorunlarını evlerinin dışına taşırmaları ve sokaktakilere malzeme vermeleri. 
Sokakta bir bağırış çağırış nedenini anlamadığım bir tartışma ortamı vardı.
Çocuğun anlamsız bakışları sürerken birden yüzünün güldüğünü fark ettim, yanına bir bayan gelmişti sanırım annesiydi (:
Çocuk 5-6 yaşlarındaydı , bu kadar küçük olmasına rağmen hayatı bu kadar çabuk öğrenmeye başlaması, her insanın bir birinden farklı birer yaratık olduğunu fark etmesi zoruma gitmişti.
Bu çocuğun belki daha çok yolu var ancak öğrenmeye buradan başlaması çok üzücüydü  . . .




SORGU ^^


1-Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsun?
Mide bulandırıcı iğrenç bir şey, aişh hayır olamaz.
Kusura bakmayın ama bunun sorulara eklenmesindeki amaç nedir acaba (:

2-Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
Eşcinseller hakkında ne iyi ne kötü hiç yorum yapmadım şu ana kadar kendileri ilgi alanıma girmiyorlar. Herkes kendisine, giyimine özen gösterir bu durumda hiçbir şekilde benzetme veya kıyaslama yapamam. 

3-Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın  mı vardı erkek arkadaşın mı?
Bebeklerle oynamak mı?  Bunu soracağınız son kişiyim herhalde, benim bir abim ve birde erkek kardeşim var biz üçümüz mahalleye çıkar grupları ayarlar mahalle maçı yapardık genellikle (:
Küçük metal arabalar vardı renk renk onlarla oynamayı da çok severdim (:
Evdeyken de hep hafıza oyunları falan oynardık (:
Orta okuldayken sınıftakileri bile ayartır kızlara erkekler futbol oynardık (:
Haliyle erkek arkadaşım daha fazla oldu ve itiraf edeyim ben kızlarla çok fazla anlaşamıyorum bir süre sonra bünyeye ters düşüyorlar (:

4-Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabilir misin?
Valla o an ki ruh halime göre her tür müzik dinlerim ben. Misal gecenin 3 'ünde kalkıp k-pop dinleyip neşelendiğim de olur, sabahın köründe Ebru Yaşar dinleyip hayallere daldığım da olur (:
Dans etmeyi hiç denemedim iyi sonuç alacağımı düşünmüyorum (:
Bacağımı açıp oturmak mı ?  Omo ben bacağımı açıp oturursam eğer çok samimi söylüyorum bir daha hayatta kalkamam hehe (:

5-Fantezilerin var mı?
Pi pis şeyler seziyorum bu soruda hayır deyip konuyu kapatıyorum hemen (:

6-X'ten Next olur mu? Sevgiliyle arkadaş kalınabilir mi?
Valla ben duygularını çok uç noktada yaşayan bir insanımdır. Sevinirsem tam sevinir, üzülür sem tam üzülürüm. Sevgilimden ayrılmışım zaten kafa bir milyon, gözler şiş birde gel arkadaş kalalım mı diyeceğim oldu paşam (:

7-Pisuvar takıntınız var mı? Beden Eğitimi dersiyle aranız nasıl?
Bu soruları hazırlayanı bulun bana, çabuk !
Affına sığınarak soruyorum bu soruları hangi kafayla hazırladın acaba ? (:
Hayır öyle bir takıntım yok nokta.Beğen Eğitimi derslerini hiç sevmedim, yaptığımız ısınma hareketlerini, zorunlu sınavları, 2 ders boyunca herhangi bir sporla oyalanmak zorunda oluşumuz falan hepsi çok saçma geliyordu hâla daha öyle geliyor (:

8-Sizce eşcinseller narsist mi?
Bu ikisi farklı şeyler ve etrafımda hiç eşcinsel yok ne düşündüklerini, ne yaptıklarını bilmiyorum bilmekte istemiyorum.


9-Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?
Ben iki kişi arasında kalıyorum, ikisini de çok seviyorum kusura bakmayın ayırt edemedim (:

1-) Ha Ji Won

Kadın şarap gibi durdukça değerleniyor, güzelleşiyor (:






2-) Moon Chae Won


Çok sevimli, çok güzel, oyunculuğuna hayran olunası (:








Huh!  Bu soruları yanıtlamakta gerçekten çok zorlandım, yine de umarım eğlenir, keyifle okursunuz (:

Bu denli abidik gubidik ve değişik soruları cevaplamak isteyen herkese benden mim !  (:


Hadi kalın sağlıcakla (:


4 yorum :

  1. Sorulara cevap verirken seninde ''Bunları kim hazırladı?'' diyeceğini biliyordum.Çok değişik sorular :D Hazırlayanın düşünceleri neydi bilemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende senin gibi soruları hazırlayan eşcinsel mi acaba diye düşünmeden edemedim (:
      gerçekten değişik sorulardı ve nasıl cevaplayabildim hâla şaşkınlık içerisindeyim (:

      Sil
    2. Ben bir süre cevaplayamadım :D Sonra mecbur cevapladım :D

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !