11 Temmuz 2014 Cuma

Barfi (:


Merhabalar ^^
Sizlere bugün çok sevdiğim ve her defasında ilk kezmiş gibi izlediğim filmden bahsedeceğim (:


Küçükken annesini kaybetmiş ve babasıyla büyümüş olan Barfi hem sağır hem dilsizdir.
Ancak hayata pozitif bakan, insanları eğlendirmeyi seven, güler yüzlü ve yaşadığı şehrin maskotu haline gelmiş birisidir .


Günlerden bir gün yaşadığı şehre Shruti adında bir kız gelir ve Barfi 'nin duyguları tamamen değişir.
Daha önce yaşamadığı şeyleri yaşar.
Barfi kızla arkadaş olur ancak kıza aşıktır.
Kız da zamanla Barfi'ye karşı bir şeyler hisseder ama ailesi buna karşı çıkar. Çünkü kız zaten nişanlıdır ve ailesi onun normal birisiyle birlikte olup normal bir hayat sürmesini ister.
Bu sırada Barfi de küçüklüğünden beri tanıdığı arkadaşı Jhilmil'i kaçırmakla suçlanmaktadır ve polis peşindedir.
Barfi ve Jhilmil beraber mutlu yaşamaktadırlar.
Birbirlerini sevmeye de başlamıştırlar.
. . .
Ancak yıllar sonra Barfi ve Shruti tekrar karşılaşırlar.
Barfi'nin kalbinde ise başka bir aşk vardır.
Shruti ise bir seçim yapmak zorundadır . . .

Gerçekten çok ama çok güzel bir film, hâla izlemeyenler varsa tavsiye ederim (:


RESİMLER :










  Sabırla okumanız ve keyifle izlemeniz dileğimle . . .

4 yorum :

  1. İlgimi çekti, sıraya koydum. Adam diye bir film vardı ona benzettim biraz, insan psikolojisini irdeleyen bu tarz filmleri seviyorum.
    Mini mini minnacık bir tavsiyem var, dikkate alırsanız çok sevinirim. İnsanların çoğu girdiği sitede müzik açılınca rahatsız oluyor. Çünkü büyük ihtimalle arkada dinledikleri bir müzik çalıyor. O işaretçiği bulup durdurana kadar da can sıkıcı bir durum ortaya çıkıyor. Bence playlistiniz dursa, ama isteyen tıklayıp dinlese daha güzel olur.
    Ve inanın her müzik çalan bloğa yazmıyorum bunları, hatta hemen kapatıp kaçıyorum diyebilirim.
    İçimden geldi, yazmak istedim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hemen izleyin derim çok güzel bir film (:
      Bu arada öneriniz için çok çok teşekkür ederim blog hakkında hâla yeni olduğumu düşünüyorum, sizlerin fikirleri benim için çok önemli hemen olaya el atıyorum (:

      Sil
    2. Çok mutlu oldum dikkate almanıza^^

      Sil
    3. Asıl ben mutlu oldum fikrinizi dile getirdiğiniz için (: hem benim için iyi de oldu açıkçası müzik listemi yenilemeyi düşünüyordum şimdilik kaldırdım listeyi ayarlayıp tekrar ekliyeceğim, amaa dediğiniz gibi (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !