18 Temmuz 2014 Cuma

Mim # 8 Random Play (:

Yepyeni bir mim daha (:
Beni mimlediği için güzel kardeşim Duygu'ya çok çok teşekkür ederim (:
Bu mim biraz daha farklı. Soruları siz cevaplamıyorsunuz ...
Müzik listeni açıp karışık çala tıklıyorsunuz ve her soru için denk gelen şarkıyı cevap olarak yazıyorsunuz (:
Şarkılardan sonra kendi cevaplarımı ekleyeceğim (:

O halde sorulara başlıyorum (: 

1.Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?

Gülşah Tütüncü - Dua Ediyorum 
Yatıp kalkıp dua ediyorum iyi ki sana rastlamışım
Senden fazla seven biri var mı olamaz ki inanmamışım

Bomba gibiyim derim çünkü ne zaman ne yapacağım belli olmaz benim (:


2.Kendini nasıl tanımlarsın?

Ebru Yaşar - Gözlerimde Gece Oldu 
Gözlerimde gece oldu 
Ne sevdi ne unuttu öylece bir yolda koydu 
Son aşkımsın demişti sonum oldu 
Bundan sonra ona dönemem artık

Çocuksu tavırlarını bir türlü gizleyemeyen, çabuk inanan çabuk kanan (:


3.Bir erkekte / kadında hoşlandığın şey nedir?

Gökhan Özen - Benden Sorulur
Öyle unutulmaz böyle unutulur
Bu gece İstanbul sokakları benden sorulur 

Kadında en çok hoşuma giden şey alçak gönüllü olmasıdır.
Erkekde ise konuşma tarzı beni çok etkiler, saygılı ve düzgün konuşması (:

4.Bugün nasıl hissediyorsun?

Ziynet Sali - Deli 
Yak al gemileri içimdeki deli
Miladını doldurdun da dank etmedi dimi
Hep aynı tantana kifayetsiz sende
Bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be (:

Bu ne ya şarkılar bana özel mi böyle denk geliyor (:
Bugün idare eder (:


5.Yaşam amacın ne?

A- Pink - No No No
Üzülme, hayır hayır hayır
Yalnız değilsin, hayır hayır hayır
Her zaman benim ışığımdın
Elimi tut, gel ve bana inan.

Başta hayırlı bir evlat olmak ve sonra yapmak istediğim her şeyi gerçekleştirmek (:

6.Motton nedir?

Nu'est - Face
Yolumu kesen seni aptal ne diyorsun ?
Kafanın içi boş olduğu için sözlerinde tüy gibi 

' Her şeye ve herkese inat daima gülümse ' (:

7.Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

Hüseyin Kağıt - Bize Her Yer Ankara
Gidene dur demeyiz düşmeyiz biz dalgaya
Ankara'nın bebesi dönüp bakmaz arkaya
Ulus Cebeci Çankaya  kardeş deriz kankaya
Bize her yol Paris değil la bize her yer Angara (:

Öyle aman aman bir şey düşündüklerini sanmıyorum, sıradanım (:

8.Ailen senin hakkında ne düşünür?

İlkan Günüç - Adam Olaydın 
Artık gelme sabrım çizgi üstünde
Yol verdim sevdana sonu yok bil sende
Adam olaydın da beni alaydın
Ya dedim o yare aşkın hikaye sonu nerede ? 

Valla ne düşündüklerini gözüme kestiremiyorum şu anda , bu şarkılar ne yahu (:

9.En çok düşündüğün şey nedir?

F(x) - Hot Summer
Sıcak sıcak sıcak sıcak yaz
Sıcak sıcak sıcak sıcak hava
Ben artık buna katlanamam
Böyle dikkat çekeceğim 

Çocukları çok seviyorum o yüzden en çok düşündüğüm şey öğretmen olabilmek (:

10.2+2? 

B1A4 - Baby Good Night
Evet bugün ilk önce sen uyumalısın
Sen uyuduktan sonra bende uyuyacağım
Telefonu kapatıyorum ve bazı gösterişli kıyafetler giyiyorum
ve ben dışarı çıkmak için hazırım

Kendimi okulda gibi hissettim (: Ahh abi bu ne kazık soru yaa (:

11.En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Ozan Koçer - Yolun Başındayım
Yeminler etmiştin bin kere dönmem diye
Şimdi ne oldu döndün geriye hadi sana güle güle
Gittiğin yol benden uzak yolun açık olsun
Üzülürüm sanma buda zamanla geçer haberin olsun 

Yani birçok arkadaşım var ama sen en iyisisin diyemiyorum, Zamanında çok rüzgar estiren oldu , inşallah bir gün tersten esecek (:

12.Hayat hikayen nedir?

Hüseyin Kağıt - Amma Batar Amma Çıkar 
Çıkmışım yar ben bir yola amma batar amma çıkar
Tutulmuşum çürük sala amma batar amma çıkar
Karıştırma yanmış közü
Yokuşa çevirme düzü
Duymadın mı sen bu sözü amma batar amma çıkar

18 yılın içinde aradığım bardaklar ve dolu tarafları . . .

13.Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

Big Bang - Tonıght
Seni arıyorum
Beni aydınlatan ay ışığı altında
Seni arıyorum
Son nerede bilmiyorum ama
Bu gece . . .

Çocukları çok seviyorum demiştim ancak engelli çocukları daha çok seviyorum bu sebeple Zihinsel Eng. Örğt. veya Okul Öncesi Öğretmeni (:

14.Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?

Oğuzhan Uğur - Tın
Büyülü ses tonunda pek yakışır güzel diksiyonuna
Bunlara sahip olsan da gider yapamazsın bana
Giderin ancak hoşuma gider önce zeka lazım sana
Dokunmatik ekrana baktığın kadar kitap okusaydın ki
Okumak cahilliğini alır ama eşeklik baki (:

Şarkı böyle çıktı ama benimle alakası yok hoşlandığım insanı gördüğüm zaman konuşamam o bir şey söyleyince gülümserim sadece (:

15.Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin?

T-Ara - Number Nine
Bana çok acı veriyorsun
Yıldızlar parlak ki eski bizi hatırlıyor musun?
Kalbimi çalan kötü birisin !
Hey! Çok acıyor.

Direk söylüyorum Çelik den Dilberim şarkısı (:

16.Cenazende ne çalacak?

Selim Gülgören - Günlerden Aşk
Kaç yıl zaten ömür dediğin kalp kırmaya değmez
Aslında benim asi yüreğim kimseye boyun eğmez 
Ama gel gör ki sen istisnasın
Günümü gecemi karıştırır oldum şu bana yaptığına bak
Ne pazartesi ne cumartesi yine bugün günlerden aşk 

Ben orada ölmüşüm be ne müziği bırakalım ağlasınlar (:

17.Hobin ilgi alanın nedir?

F(x) - Electric Shock
Elektroşok vücuduma akıyor
Bayılmak üzereyim, riskliyim, elektrikliyim
Bu kadarı yeterli, senin aşkın benim için fazla . . .

Müzik dinlemek, yazı yazmak, yemek yapmak, çocuklar, konuşmak (:

18.En büyük korkun nedir?

Sefa Topsakal - Müsadenle
Dün bütün gece hiç uyku uyuyamadım bir sıkıntıdaydı yürek
Geçen gün yolda birini gördüm aynı sen sanırım ondan olsa gerek
Gitmeseydin ne güzel olurdu çiçek açardık her mevsim
Aslına bakarsan anlaşıyorduk da neydi ki alıp veremediğin 

Yalnızlık.

19.En büyük sırrın nedir?

Miss A - Breathe
Senin yüzünden kalbim acıyor
Senin yüzünden bedenim seni istiyor
Her seferinde bakışlarını yakalıyorum
Her seferinde aklımı alıyorsun

Öyle bir sırrım yok ki (:

20.Şu an ne istiyorsun?

Ayşe Hatun Önal - Çak Bir Selam
Gözünü aç beni bulur tut elimi bir yuva kur
Senin için yanar içim bu yanışın sönüşü yok
İki sözün beni alır süper olur tadı kalır
Senin için yanar içim bu yanışın sönüşü yok

Imm ne istiyorum ? Şöyle huzur içinde 1 haftalık bir uykuya dalsam süper olur (:

21.Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?

Doğukan Manço & Tuğba Yurt - Sakin Ol
Of bu ne sinir bu ne öfke aman bir telaş bir acele
Herkes birbirini boğacak, bu gidişle sonumuz ne olacak 
Kimi takmış alaturkaya kimi batıdan şikayetçi
Ne var sanki bunda kızacak dünya hali bu gelip geçici

Bir şey düşünmüyorum, tam düşünecekken tavır değişikliğine gidiyorlar (:


Mimi yazarken çok ama çok eğlendim umarım sizde okurken eğlenirsiniz (:
Bende devam ettireyim o halde (:
Yazar Notu  bloglarına paslıyorum (:
Biraz uzun sürüyor ama çok eğlenceli (:
Cevaplarınızı merakla bekleyeceğim (:

Sağlıcakla Kalın (:

2 yorum :

  1. Ellerine sağlık, keyifle okudum hatta güldürdün :D Amaan sıradan Havva hehe :D
    Bu arada çocukları sevipde yapmak istediğin meslekler çok güzel aynı bölümü okusak da ne yazık ki ben senin gibi olamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim, biraz olsun yüzün güldüyse ne mutlu bana...
      sende istediğin alanda ilerleyip başarılı olmalısın, daima mutlu ol başarılı ol inşallah kardeşim (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !