26 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim # 10 Benim Çiftlerim Part 2

Merhabalar (:
Tekrar bir mimle karşınızdayım (:
Bu mimi daha önce yapmıştım aslında ama Yazar Notu blogunun sevgili sahibesi bana paslamış bende part 2 olarak bu mimi tekrar yapmak istedim (:
Kendisine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum çünkü bu mim tam benlik tekrar tekrar mimleyenler olursa severek part 3-4 yapabilirim (: (:
İlk yazımı okumak için tık tık ^^ (:
Nasıldı bu mim ?
Kendi K-Drama çiftlerimizi oluşturuyoruz (:
Ben bu sever çiftlerimi ne tür dizilerde görmek istediğimi de yazıyorum (:


Başlıyorum o zaman (:



1-)  Jo Bo Ah  & Kang Joon
Flower Boy Band dizisinin sevimli kızı ve Roommate programının çiçek çocuğunu şöyle güzel bir gençlik dizisinde görmek isterdim gerçekten (:
Ama üniversite de geçen bir gençlik dizisi olmalı (:



2-)  Kim Hyun Joon & Kim Kang Woo
Bu kadını BOF 'tan hatırladınız umarım (: 
Evet evet o kadın bizim Gu Jun Pyo ' nun asi ablası (:
Kendisi The Partner dizisinden de tanıyorum beğendiğim bir kadın (:
Bu karizmatik ağabeyimizi de Haeundae Lovers dizisinden tanıyorum yakışıklı savcı rolündeydi (:
Bu ikiliyi şöyle güzel polisiye dizisinde görmek isterdim.
Ben o cevheri görüyorum onlarda iyi polis yada dedktif rolü yaparlar (:



3-)  Ha Ji Won  &  Lee Sang Yoon
Secret Garden, The King 2 , Empress Ki dizilerinin eşsiz güzelliğe sahip oyuncusu ve son izlediğim dizilerden olan Angel Eyes'in yakışıklı doktorunu şöyle hüngür hüngür ağlayabileceğim dram ve aile bağları üzerine kurulu bir dizide görmek isterdim.
Çok güzel olur bence (:


4-)  Nam Gyu Ri  &  Kang Ha Neul
49 Days ve Haeundae Lovers dizilerinden tanıdığım bu sevimli kızı ve To The Beautiful You, Monstar, Heirs, Angel Eyes dizilerinden tanığım yiğidimi şöyle gerçekten kalem gücü yüksek olan bir senaristin yazdığı fantastik komedi dizisinde görmek çok güzel olur bence (:



5-)  Lee Ji Eun ( IU )  & Song Joong Ki
Bunların beraber bir marka için fotoğraf çektirdiklerini görmüştüm ve çok beğenmiştim (:
Bu iki güzel insandan da şöyle güzel lise dizisi izlemek isterdim (:


Bende bu mimi SENA'NIN NOTLARINDAN , Kore Masalı ve Yon Yoo Mi  bloglarına paslıyorum (:
İsteyen herkes de yapabilir tabi (:

SAĞLICAKLA KALIN  (:













2 yorum :

  1. çok keyifli bir mim oldu :DD 4 ve 5 favorim oldu ikiside birbirlerine çok yakışmışlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım (: bence de çok keyifli bir mim oldu ben çok eğlendim bana pasladığın için tekrar teşekkürler (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !