17 Temmuz 2014 Perşembe

Mim # 7 Benim Çiftlerim (:

Ah yeni bir mim ve itiraf edeyim tam benlik bir mim (:
Bana mim heyecanını tattıran sevgili Kuronuma ' ya sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:

Bende çiftlerime geçiyorum o halde (:


Son Ye Jin & Hyun Bin
Oyunculuklarını çok beğendiğim bu iki insanı hep aynı projede görmeyi hayal etmişimdir , umarım olur (:





Lee Joon & Krystal
Bu ikisi son zamanlarda fazlasıyla dikkatimi çekmeye başladılar (:
ve bende hemen yakıştırmalara başladım (:




Moon Chae Won & Yoochun
Bu kız zaten bayan oyuncular arasında en beğendiğim iki kişiden birisi (:
Birbirlerine çok yakıştırıyorum , lütfen bir araya gelin yani proje olarak tabi ki (:


Taecyeon & Yoona
2PM ve Girls Generation üyelerinin beraber oynadıkları bir klip vardı Caribbean Bay orada çok beğenmiştim kendilerini (:
izlemek için tık tık ^^
Yeni bir projede beraber olsunlar yaa (:



Joo Won & Jo Yeo Jung
Bu kızı Haeundae Lovers dizisinde çok beğenmiştim.
Joo Won'u zaten birkaç diziden tanıyordum ve hemen bu ikisini yakıştırmaya başladım (:
Ölmeden ikisini aynı projede görürüm umarım (:




Daha çok yakıştırdığım kişiler var sayıyı ancak 5 e indirebildim (:
Umarım bunları bir arada görebilirim (:

ve bende bu mimi UÇAY  ve Renkli Tırtıl  bloglarına paslıyorum (:
Çiftlerinizi şimdiden merak etmeye başladım bile (:

Sağlıcakla Kalın . . .




7 yorum :

  1. Beni unutmayıp mimlediğin için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim, heyecanla bekleyeceğim (:

      Sil
  2. mim için çok teşekkür ederim canım :p çiftlerine bayıldım çok uyumlular ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım (: beğendiğine sevindim (: seninkileri de okuyacağım (:

      Sil
    2. umarım beğenirsin cicim :D

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !