4 Temmuz 2014 Cuma

Mim # 5 Hisler (:

Yine çok güzel bir mim ile karşı karşıyayız.
Bana mim heyecanını tattıran UÇAY 'a sonsuz teşekkürler (:

Hadi başlayalım o zaman (:

1-En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
En çok kırıldığım kelime yok. Bazılarının 'yapamazsın'  demelerine sinir olurum sadece (:


2-Herkesin kullandığı bir kelime olur ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca ''alınırsın'' ne düşünüyorsun?
Üzüldüğümü asla belli etmem. Hiçbir şey olmamış gibi devam ederim ancak yeri geldi mi lafımı sokarım (:

3-Seni en çok duygulandıran şarkı?
Serkan Ağar - Zeytin
Dinlemek için tık^^   (:

4-Daha önce seni bırakan birisi geldi, senden ikinci bir şans istedi, sende verdin o şansı ama buna rağmen yine bırakıp gitti.. Şimdi yine pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Ben kimseye 2. şans vermem. Zaten seninle konuşup, ilgilendiysem özel birisin demektir, baştan kıymetimi bilseydin (:
ve şunu da ekleyeyim erkeklere güven olmaz tekrar tekrar geri dönüyorsa kesin boşta kalmıştır (: (:

5-Nefret mi,aşk mı?
Ben ikisini de seçmiyorum. 1-) Aşka inanmıyorum. 2-) Aşk beraberinde nefret de getirir (:

6-Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Yanına gider şebeklik yapar, yüzünü güldürmeye çalışırım, başarırımda (:

7-Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı, içine atarak mı?
Gece kafama battaniyeyi çeker ağzımı burnumu kapatır hıçkıra hıçkıra ağlarım, oda da tek olduğum halde kimse duymasın isterim (:

8-En korktuğun şey?
1-) Allah.
2-) İyi evlat olamamak.
3-) İsteklerimi gerçekleştirememek.

9-Ruhun sıkıldığın da ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirir /dinlendirirsin?
Kulaklığımı takar, müziğimi açar, elime de halley kutusunu aldım mı tamam dır (:

10-Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
      Yanlış bir şey yaptığımda kızılmasını isterim kulağıma küpe olsun (:

11-Şiir / Müzik / Öykü / Deneme?
Müzik müzik müzik (:

12-En son ne için ağladın?
Arkadaşımın bana karşı yapmış olduğu kötü davranışından dolayı ağlamıştım, sonra pişman oldum tabi (:

13-Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Konuşma tarzı (:

14-Dayanamadığın şey?
Sevdiğim şeyin elimden alınması (:

15-) En sevdiğin duygu ?
Özlem (:


Bende bu mimi Misaki'nin Atölyesi , Kavanozdaki Beyin ,
 Dorduncu Kat , eelif , SENA'NIN NOTLARINDAN  bloglarına paslıyorum (:
Cevaplarınızı bekleyeceğim (:





2 yorum :

  1. Çok tatlı bir mim ve Dorduncukat olarak mim için tesekkur ederiz :)) en kısa zamanda cevaplarımızı verecegiz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bloguma bakındığınız için (:
      Cevaplarınızı bekliyor olacağım (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !