28 Ağustos 2014 Perşembe

Too Lovely Girl For Me Dizisinin İlk Fragmanı Yayınlandı (:


Dizinin baş rollerini Rain ve f(x) den Krystal paylaşıyor (:
Ayrıca dizi, bünyesinde İnfinite'den L ve Hoya , Cha Ye Run, Lee Cho Hee , Kim Ki Bang , Park Young Kyu gibi ünlü isimleri de barındırıyor (:

Çok sevgili Hoyacığım olur da ben merak etmez miyim ? (:
Diziyi gerçekten çok merak ediyorum (:
Umarım güzel bir dizi olur diyor ve sizleri fragmanla baş başa bırakıyorum (:




Not : Dizinin ilk bölümünün 17 Eylül 2014 tarihinde yayınlanması bekleniyor (:

2 yorum :

  1. Hayatimda ilk defa bir diziyi bu kadar sabirsizikla bekledim insallah bekledigime deyer Rain deyende benim icin akan sular durur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar olmasa da bende Rain'i severim ama benim asıl sevdiğim insan İnfinite'den Hoya (:
      İnşallah güzel bir dizi olur canım benim, valla meraktan öleceğim ya (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !