25 Temmuz 2014 Cuma

Mim # 9 Devam Etmesini İstediklerimiz (:

Yepyeni bir mimle karşınızdayım arkadaşlar (:
Bana bu mimi paslayan UÇAY' a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:

Mim çok basit ;  izlediğimiz dizilerden devam etmesini istediklerimizi yazıyoruz (:

O halde bende başlıyorum devam etmesini istediğim dizileri saymaya (:





1-) Nice Guy
Neden mi?
Çünkü sonunda esas oğlanımız kıza yüzük verdi ama mükemmel giden dizinin sonu biraz belirsizdi. Keşke bir bölüm daha uzatsaydılar en azından bu harika çiftin evlendiklerini görseydik (:


2-)  Haeundae Lovers
Bu diziye tek kelimeyle bayılmıştım (:
Çok eğlenceli bir diziydi. Dizi çok güzel gitti her bölümünü beğenerek izledim ama sonunu kısa kesmelerini sevmedim (:
Zaten zar zor kavuşmuş aşıklarımız bırakın doya doya yaşasınlar aşklarını dimi ama (:



3-) Flower Boy Ramyun Shop
Direk söylüyorum flower serisinin en beğendiğim dizisi (:
Ama bununda sonu belirsizdi. En azından bir bölüm uzatıp her şeyi apaçık göstereydiler (:



4-)  Good Doctor
Aslında bu listeye eklediğim dizilerden sonunu en beğendiğim dizi bu ama ben aşklarını dolu dolu yaşamalarından yanayım (:
Biri otistik iki doktorun aşkının biraz daha uzatılması fena olmazdı bence (:


5-) Gap Dong
Dizi ilk bir kaç bölümünü izledikten sonra fixlerim arasına girdi (:
Gerçekten çok kaliteli bir yapımdı ve iyi oyunculukların da sergilenmesiyle en gözde dizilerimden birisi oldu (:
Gelelim neden devam etmesini istediğime (:
Bizim yakışıklı, sevimli aynı zamanda da sayko çocuk Oh Tae'nin dizinin sonunda ölmesini istemezdim :/
O ölünce izlediğim onca bölüm gözümün önünden şerit gibi geçti ve beni diziye bağlayan en önemli sebebin Oh Tae olduğunu anladım (:
Keşke Oh Maria biraz daha erken gitseydi yanına ve hastaneye götürseydi oda iyileşseydi (:
Sonunda da Dedektif Ha Moo Yeom ve Oh Maria,
bizim Oh Tae ile de Ma Ji Yun ( resimde gördüğünüz) beraber olsaydı (:
Oh Tae de kötü işleri bıraksaydı mutlu mesut yaşasaydılar (:
Fark ettim de en çok yorumu bu diziye yapmışım beni en çok etkileyen dizi olduğundandır belki (:



Bende bu mimi SENA'NIN NOTLARINDAN , Renkli Tırtıl ve Dördüncü Kat bloglarına paslıyorum (:
Aa bu mim tam benlik , bende yapmak istiyorum diyen tüm arkadaşlar da alabilirler (:

SAĞLICAKLA KALIN (:








4 yorum :

  1. Devam etmesini istediğim dizi... nedense hemen aklıma City Hunter geldi. Başı ve ortası harika olan bir dizi nasıl berbat edilebilir sorusunun cevabıdır City Hunter... o final aklıma geldikçe "sizin yapacağınız finale" demeden edemiyorum. Sonu o kadar belirsizdi ki "ne oldu şimdi? o.O" tepkisi veriyorsun. O diziye daha güzel bir final hazırlanmasını gönülden isterdim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın Cith Hunter finali tam bir fiyaskoydu zaten harika kore dizilerinin tek sorunun sonlarını iyi bitiremiyor oluşları bence...aklıma ilk gelenler bunlardı o yüzden bunları listeye ekledim (:

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım :) Mim için ayrıca teşekkür ederim. ^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !