20 Ağustos 2014 Çarşamba

Wooyoung Recipe Cosmetics'in Yeni Yüzü Seçildi !


Merhabalar (:
Size çok güzel bir haber ile geldim (:
Benim biricik grubum ilk göz ağrım 2PM 'in çok sevgili vokal ve dansçısı Wooyoung Recipe Cosmetics'in yeni yüzü seçildi ! (:


Kimdir bu Wooyoung ?
Ondan birazcık bahsedeyim (:


Gerçek adı Jang Wooyoung olan bu yakışıklı 30 Nisan 1989 Güney Kore doğumludur (:
Şarkıcı, söz yazarı aynı zamanda oyunculuk da yapan Wooyoung Nichkhun (benim) , Taecyeon, Chansung, Junsu ve Junho ile 2PM grubunda çalışmalarını sürdürmektedir.
Hatta Eylül ayında geri dönüş yapacaklar (:
Çoğunuz Dream High 1 dizisinde ki Jason rolüyle hatırlayacaksınız (:
Grubun Lider dansçısı olan Wooyoung şuan da We Got Married programında Park Se Young ile çift olarak yaşamaktadır .


 Neyse gelelim asıl konumuza (:
Recipe Cosmetics 'den bir temsilci '' Wooyoung onay sözleşmesini imzaladı ve Paju Gyeonggido' daki bir stüdyoda 14 Ağustos ta ilk reklam çekimini tamamladı. En yakın zamanda da onun modelliğini sizlere göstereceğiz. Wooyoung ile yaptığımız sözleşme sayesinde markamızın sadece Kore'de değil tüm Asya'da kullanılmasını istiyoruz.''  dedi.

2PM grubunun sevimli üyesi Wooyoung'a başarılarının devamını diliyor ve kendisini yeni projelerde görmek için sabırsızlanıyorum (:


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !