6 Eylül 2014 Cumartesi

Yorumsuz : Lee Min Ki


Askere gideli yaklaşık 1 ay olan, Lee Min Ki özlemim tavan yapmış durumda :/
Filmlerini severek, beğenerek izlediğim ender insanlardandır kendisi.
Bugün onu çok özlediğimi fark ettim ki ben birisini özlediğimde hiç çekilmiyorum (:
Bende o nedenle bu tatlı ama bir o kadarda karizma adamın filmlerini açtım tekrar izledim (:
Deli miyim ne (:
Vee izlemek isteyenler olur diye bunları sizlerle de paylaşmak istedim (:





A Good Day to Have an Affair / 2007





Romantic Island / 2008






Tsunami / 2009






Quick / 2011






Chilling Romance / 2011





Very Ordinary Couple  / 2013






Monster  / 2014


Lee Min Ki'min izlediğim filmleri böyle (:
Hepsi birbirinden güzel bu filmlerin (:
Tavsiyem en sondan en başa doğru izlemeniz (: (:







For the Emperor  / 2014

Buda yayınlanmasını beklediğim film (:
Bize bunu bıraktı ve öyle gitti askere :/




Sabırla okumanız ve filmleri keyifle izlemeniz dileğimle . . .










Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !