4 Ekim 2013 Cuma

Kore'nin Enleri (:

2012-2013 Kore'nin Enleri Ödül Töreni


Sevgili oyuncu arkadaşlar, müzisyenler, modeller ve bizi hiç yalnız bırakmayan takipçilerimiz 2012-2013 Kore'nin Enleri Ödül Törenime Hepiniz Hoş Geldiniz...İlk önce bana her daim destek çıkan kalbim, yarım yamalak çalışan sağ kolum ve tek ilham kaynağım Nichkhun Oppa'ya teşekkür ederim (:

Lafı fazla uzatmadan ilk ödülüm ve sahibiyle başlamak istiyorum (:


 2012-2013 yılının 'En Cesur Oyuncusu' Ödülü 
İlk ödülüm, her rolün üstesinden gelen ve insanları kendine bağlayan Lee Min Ho 'ya gidiyor. Kendisini sahneye davet ediyorum (:

  




    Lee Min Ho : Beni bu ödüle layık gördüğün için sana çok teşekkür ederim Havva. Bir gün mutlaka Kore'ye gelmelisin (;

Amanda aman beni Kore' yede davet edermiş, ödül verdim diğe ne bu havalar 
(:



2012-2013 yılının 'Olay Kadını' Ödülü 
İkinci ödülüm, Canlandırdığı her karakterle olay yaratan, Kore'de ve Türkiye' de çok beğenilen bir kadın oyuncu ya Shin Min Ah' a gidiyor. Kendisini sahneye davet ediyorum (:

          


Shin Min Ah: Beni beğendiğini duydum çok teşekkür ederim bende seni çok beğeniyorum Havva.

Ayy canım teşekkür ederim, buna çok ihtiyacım vardı (: (:



2012-2013 yılı 'Oppaların Oppası' Ödülü (:
Bir sonraki ödülüm ile devam edelim...Bu ödülüm son olarak Master's Sun dizisi ile boy gösteren  So Ji Sub 'a gidiyor (:   So Ji Sub'u ödülünü alması için sahneye davet ediyorum (:
     
  

So Ji Sub: Bunları senin gibi birisinden duymak çok güzel Havva, teşekkür ederim (:

Haha seninle ilgili kötü bir şey söyleyeyimde Serap beni öldürsün, bende o cesaret var mı be (:



2012-2013 yılı 'Kadın Başrol' Ödülü
Şimdiki ödülüm Kore'nin aranan başrol kadın oyuncusu ve benimde çok sevdiğim birisine Park Shin Hye' ye gidiyor. Kendisini alkışlarla sahneye davet ediyorum (: 
                                
                                                                                                 




Park Shin Hye: Beni bu ödüle layık gören Havva'ya teşekkür ediyor ve onu çok seviyorum (:

Şu laflara bak hele normalde yüzümüze bakan yok  (:



2012-2013 yılının 'Gamzeli Yarim' Ödülü
Sıradaki ödülüm gamzeleriyle herkesi büyüleyen, oyunculuğuyla insanları kendisine hayran bıraktıran insana, Hyun Bin 'e geliyor. Kendisini alkışlarınızla sahneye davet ediyorum (:

                                                                                        


Hyun Bin : Çok teşekkür ederim Havva benimle bu kadar çok ilgilenmen hoşuma gitmiyor değil hani (;

Ne ilgilenmesi be alt üstü bir ödül verdim, benim tek ilgilendiğim kişi Nichkhun (:




2012-2013 yılının ' Bebeğim Bebeğim Bebeğim, Sana Canımı Vereyim' Ödülü 
Bu ödülüm çocuklarla arasının iyi olması ve bebek yüzlü olması sebebiyle bir müzisyene gidiyor. Evet Wooyoung seni ödülünü alman için alkışlarla sahneye davet ediyorum (:


     

Wooyoung: Havva sen var ya alem kızsın, çok teşekkür ederim (:


Eh işte biraz munzurluk var üzerimde (:



2012-2013 yılının' Çatlat Yeni Hazine Buldum' Ödülü
Bu ödülüm takıları çok sevdiği ve gerçekten kendisine yakıştırdığı için Geun Seok jang'a gidiyor (:  Kendisini sahneye davet ediyorum (:

  



Geun Seok Jang : Evet takıları gerçekten çok seviyorum, beni destekleyen takipçilerime ve çılgın kız Havva'ya çok teşekkür ederim (:

Ne demek canım..Emin ol bu ödülü senden başkası hak edemezdi (:




2012-2013 yılı 'Kalp Kalbe Karşı' Ödülü
Bu ödülümü çok sevdiğim arkadaşımın (Sultanur) aşkına Taecyeon'a veriyorum (:  Kendisini kocaman alkışlarla sahneye davet ediyorum (:



Taecyeon : Havva çok teşekkür ederim ama hani Sultanur ile aramı yapacaktın o iş ne oldu?

Allah Allah sen istedin de yapmadık mı?  (:



2012-2013 yılının ' En Sevimli Erkeği' Ödülü
Şüphesiz kendisine hayranım ve onu çok seviyorum. Tabiki ödülüm Kim Bum'a   gidiyor.  Kendisini sahneye davet ediyorum (:




Kim Bum: Evet gördüğünüz üzere çatlak kız Havva yapıyor yine yapacağını  (:

Eh işte ben, komik miyim ne (: (:



2012-2013 yılının ' Kızın Yine Aşık Anne' Ödülü 
Bu ödülüm adının her an herkesle anılabileceği ünvanı na sahip kişiye, Lee Ji Eun' a gidiyor. Kendisini alkışlarla sahneye davet ediyorum (:



Lee Ji Eun : Beni bu ödüle layık gördüğün için sana çok teşekkür ederim Havva (:

Seni çok seviyorum ama sanırım ne dediğimi, ne ödülü aldığını anlamamışsın (: (:



2012-2013 yılının 'Benim Oppam Bir Melek' Ödülü (:
Herkesin de tahmin edebileceği gibi bu ödülüm Leeteuk'a gidiyor (: Kendisini sahneye davet ediyorum (:






Leeteuk : Teşekkür ederim Havva ama benim kanatlarım yok :(

Merak etme  her şeyi yapan ben onu da yaparım (:



2012-2013 Yılının ' Seni Anan Benim İçin Doğurmuş' Ödülü
Bu ödülüm tabiki herkesin de bildiği gibi tek Oppam Nichkhun'a gidiyor (: Alkışlarla sahneye davet ediyorum (:





Nichkhun : Havva bende seni seviyorum ama kaç defa diyeceğim böyle ortalık yerde söyleme diğe (:

Sen böyle bir şey de ben ömür boyu susarım (:



2012-2013 yılı 'Çal Be Gitarcı Çal' Ödülü
Bu ödülüm duruşuyla, yakışıklılığıyla, sesinin güzelliğiyle insanı mest eden kişiye, Yong Hwa'ya gidiyor (: (:


Yong Hwa : Havva sen çok şekersin ama Rukiye'yi göremiyorum :(

Yahu ödülü veren benim, çocuğun sorduğu kişi Rukiye (: (:




2012-2013 Yılının ' Kopar Beni Dj' Ödülü
Bu ödülüm müzisyenliği ile ön planda olan ve arkaşımın (rukiye) oppa'sına gidiyor (: Sunggyu' yu alkışlarla sahneye davet ediyorum (:


Sunggyu : Havva beni böyle anons ettiğin için çok teşekkür ederim, Rukiye'yi duydukları iyi oldu, hiç bir kızla uğraşamazdım (:

Eh işte ben gerçekten düşünceli değil miyim (:



2012-2013 Yılının ' Bandır Bandır Ye Beni' Ödülü
Kendisi tam bir sevimlilik abidesi, hem oyuncu hem müzisyen...Bu ödülüm tatlı mı talı kişiye ' Min Hyuk!a gidiyor (:  Kendisini ödülünü alması için sahneye davet ediyorum (:

Min Hyuk : Çok teşekkür ederim Havva,  sende çok sevimlisin (:

Ayy bak şımardım şimdi (: (:



2012-2013 yılının 'O Şimdi Asker' Ödülü 
Bu ödülüm tabiki ilk akla gelen kişi Song Joong Ki'ye gidiyor (:
Kendisi daha yeni askere gitti o yüzden şuan da aramızda değil (:
Hayırlı Tezkereler (:




2012-2013 yılının ' Şappur Şuppur Öp Beni' Ödülü
Bu ödülüm herkesin çok beğendiği ve öpmek istediği bayan müzisyene gidiyor.
Evet ödülün sabihi Yoona (:
Kendisini sahneye davet ediyorum (:


Yoona : Bu kadar çok sevenim olduğunu bilmiyordum, çok teşekkür ederim (:

Tamam sevenlerin de var ama çok güzelsin , herkes seni öpmek istiyor (:  (:



2012-2013 yılı 'Chicken Wings' Ödülü
Bu ödülüm tabiki tavuk canavarı Onew'e gidiyor. Kendisini sahneye davet ediyorum (:

Onew: Teşekkür ederim Havva ama bu ödülü benim alacağımı biliyordum (:

Bilirsin tabi tavuk canavarı, benim alacak halim yok ya (: (:



2012-2013 yılı ' 90-60-90 Vücudum Var' Ödülü 
Bu ödülüm erkeklerin gözdesi haline gelen, yaptığı işlerle adından söz ettiren.,Oyuncu+ Müzisyen Suzy' e gidiyor (:  Kendisini sahneye davet ediyorum (: (:

Suzy : Havva ödül için sana çok teşekkür ederim, evet vücudumu herkes beğeniyor (:

Evet vücudun güzel ama aynı zamanda kafanda güzel (: (:



2012-2013 yılı ' Yürü de Endamını Görelim' Ödülü
Bu ödülüm boyu posu yerinde, oyuncu+ müzisyen Choi Minho'ya gidiyor (:
Kendisini alkışlarınızla sahneye davet ediyorum (: (:


Minho :  Havva ödül için teşekkür ederim, çok tatlısın (:

Tatlıyım tabii tatlıyım (:(:




2012-2013 Yılı Kore'nin Enleri Ödül Töreni miz  burada sona ermiştir...
Sabırla bu yazıları okuduğunuz için Teşekkür ederim, umarım okurken eğlenmişsinizdir (:
Tüm Kore fanlarını Seviyor ve Öpüyorum (:
Bir daha ki ödül töreninde görüşmek dileğiyle... Gülücükler yüzünüzden hiç eksik olmasın...Hoşçakalın (: (:










3 yorum :

  1. Çok eğlenceli bir yazı yazmışsın, hayal gücün müthiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biraz eski bir yazı ama ... (:

      Sil
  2. Blogunuzu yeni keşfettiğim için :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !