28 Ağustos 2014 Perşembe

Mim # 11 O mu ? Bu mu ?


Merhabalar (:
Blog yazarken en keyif aldığım şey paslanan  
mimleri cevaplamak (:
Yine güzel bir mimle karşınızdayım (:
Mim için çok sevgili UÇAY ' a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:

Lafı fazla uzatmadan mime başlıyorum o halde (:

1-)  Aşk mı ? Bağlılık mı?
Bağlılık diyorum. net (:  Neden mi? Hiç aşık olmadım o duygu nedir neyin nesidir hiç bilmem (: (:

2-) Gurur mu? Teslim olmak mı?
Tabi ki gurur. Bende gurur her şeyden önde gelir .

3-) Sarışın mı ? Esmer mi ?
Oo tabi ki esmer (:  Şöyle kara kaş kara göz birisi olsa fena olmazdı hani (:

4-) Yeşil göz mü ? Mavi göz mü ?
Renkli göz sevmem ki ben (: 

5-) Et mi ? Tavuk mu ?
Diğerini hiç ağzıma süremem o yüzden et diyorum (:

6-) Karpuz mu?  Kavun mu?
Karpuz karpuz karpuz (:  Hastasıyım (:

7-) Altın mı ? Gümüş mü ?
Çok sevdiğimden değil ama altın diyorum daha değerli (:

8-) Kedi mi ? Köpek mi ?
Aslında sorarsanız ikisinden de korkarım ama köpek daha sevimli  gibi geliyor (:

9-) Beyaz mı? Siyah mı?
Siyah. Daha gizemli (:

10-) Yağmur mu? Güneş mi?
Ben sıcağı pek sevmem, tam bir yağmur delisiyimdir.
Böyle iliklerime kadar soğuk işleyene dek yağmurda yürümeyi çok severim (:

11-) Mesajlaşmak mı ?  Aramak mı?
Ben, telefonda konuştuğum kişi annem bile olsa konuşurken elim ayağıma dolanır (:  Kitlenir kalırım (:
O yüzden yazarak kendimi daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum (:
Mesajlaşmak.

12-) Bodrum mu ? Çeşme mi?
Akçaabat (: (:

13-) Deniz mi ? Havuz mu ?
Birisini seçmek isterdim ama maalesef :/
Ben sudan korkarım hayatta giremem o yüzden ne deniz ne de havuz diyebiliyorum (:


Aaa sorular bitmiş (:
Çok eğlenerek yazdığım bir mim oldu (:

Bende bu mimi Renkli Tırtıl , Kore'ye Sevgiler , Bir Fanboyun Günlüğü ve SENA'NIN NOTLARINDAN bloglarına paslıyor ve cevaplarınızı merakla bekliyorum (: (:

Hadi kalın sağlıcakla (:



















2 yorum :

  1. Cevaplarımızın çoğu benziyor :) Geç cevap verdiğim için de özür dilerim :) Ellerine sağlık unni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte zevkler (:
      Yok canım niye özür diliyorsun , teşekkür ederim canım (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !