20 Eylül 2014 Cumartesi

Bir Tek Polat Olsun Bize Birşey Olmaz (:


 Bu kız ne yapıyor ? Ne yapmaya çalışıyor ?
Bu resim, bu başlıkta neyin nesi ?
Diye düşünenleriniz varsa hemen söyleyeyim ben koyu Kurtlar Vadisi hayranıyım (:
Yıllardır bıkmadan usanmadan izlerim bu diziyi ve dün yeni sezonun ilk bölümünü izleyince yorumlarımı okuyucularımdan eksik etmeyeyim dedim (:
Ne yani fena mı ettim ? (:
Yeni sezon da yeni kanala geçen dizimiz ekran macerasına kaldığı yerden devam ediyor (:
Kendi gününde kendi saatinde Kanal D de (:

Diziden sırasıyla Çakır, Memati ve Apdülhey ayrılınca herkesin tepkisi ' bu dizi izlenmez bir daha izlersem ne olayım' oluyor ama dizi sürekli izleniyor ve reyting rekoru kırıyor (:
Tabi ki bende ayrılan arkadaşlara üzülmüyor değilim ancak elden ne gelir ki izlemeye devam (:

Yalnız şöyle bir şey var ki bu sezon dizinin çekimleri falan yabancı dizi-filmleri ayartmayacak şekilde yapılmış gözümden kaçmadı (:

Ama çekimler ne kadar süper olursa olsun benim içimde bir burukluk var :/



 Dizide en beğendiğim, sevdiğim karakter Kara idi.
Psikopatım benim (:
Ama güya kendisinden haber alınamıyormuş. 
O olmadığı için bölüm çok ağır geçti sanki :/
İnşallah geriye döner diyorum.


Bu sezon sonuna kadar devam edebilir miyim bilmiyorum ama ben eski oyuncuları çok özledim diyebilirim.
Eski oyunculardan kastım kesinlikle Çakır değil çünkü Oktay Kaynarca evet iyi oyuncu ama bizi çok fazla etki altında bırakacak kadar uzun süre kalmadı dizide.
Ama Memati'nin yerini çok fazla arıyorum. Yeri doldurulamadı, doldurulamaz.



E sonracıma KGT üyeleri vardı. Onları da çok özledim.
Başta Talha ve Fatma olmak üzere hepsini ayrı ayrı sever bağrıma basardım (:
İzleyenleriniz bilir Talha ve Fatma arap , Akif arnavut, Aynura tatar, 
Şamil çeçen, Alptekin uygur, Temirhan kırgız, Haydar azeri ,
Mirsad boşnak kökenlidir.
İki kişi daha vardı hatta ilk ölenler onlardı ama şuan 
isimlerini hatırlamıyorum.
Diziye kimin girip çıktığı belli değil ki (:

Her ne kadar özlem çeksemde ben bu diziyi seviyorum ya (:
Anlayacağınız Polat Alemdar ölmediği sürece bu diziyi izler evimde de izletirim (:
Keyifle izlemeniz dileğimle (:






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !