9 Eylül 2014 Salı

Çiçek Çocuklar : BTS



Evet evet BTS ile karşınızdayım (:
Son zamanlarda dinlemekten sıkılmadığım ve dilime doladığım şarkılarıyla 
yakından takip ettiğim BTS grubunu ve üyelerini tanıtacağım sizlere (:



BTS grubu JYP 'nin yan ajansı olan Big Hit ajansının çıkarmış olduğu Hip - Hop grubudur.
Grup 7 üyeden oluşmaktadır ve üyeler 2010 yılından beri Big Hit ajansı tarafından gözlemlenmiş ve  yetiştirilmiştir.
İlk çıkışları 12 Haziran 2013 tarihinde gerçekleşmiştir.
Grupta birçok kez üye değişikliği yapılsa da sıkı çalışmalar sonucu esas kadro oluşturulmuştur (:
Ben onlara çiçek çocuklar diyorum çünkü ilk dinlediğimden beri hiç sıkılmadım ve zatı sıfatlarına bakakaldım (:
Aralarında bazı yakışıklılar var ki ahh (: (:



Şimdi teker teker tüm üyeleri tanıyalım (:






RAP MONSTER
Doğum Tarihi: 12 Eylül 1994
Pozisyonu: Lider, Rapçi

Kan Grubu: A

Yetenek: Müzik

Yapmaktan Hoşlandığı Şey: İnternette sörf yapmak
Uğurlu Sayı: 1

* Rap Monster, Bangtan’a katılan ilk üye olduğu için lider odur.
* Grupta İngilizceyi en iyi konuşan üyedir.
* Çok iyi doğaçlama rap yapabilir.
* Dan konusunda iyi olduğu söylenemez hep arkalarda durur.
* Şarkı sözü yazıyor.
* Düzenli olarak haberleri takip edermiş.
* Üyeleri rahatsız edecek derecede horlarmış.





                              
JİN
Doğum Tarihi: 4 Aralık 1992
Pozisyonu: Vokal, Maknae
Kan Grubu: 0
Yapmaktan Hoşlandığı Şey: Yemek yapmak
Sevdiği Renk: Pembe
Uğurlu Sayısı: 4
* Grupta Çinceyi en iyi konuşan üyedir.
* Yurda en o gelirmiş (:
* Görünüşünden dolayı özgüveni yüksekmiş (:
{ 1. çiçek çocuğum budur (:  }
* Pembe rengini çok sevdiği için hayranları ona Pembe Prenses diyorlar.
* Yemek yapmayı severmiş.
* Evleneceği kadının da iyi yemek yapmasını istiyormuş (:








SUGA 
Doğum Tarihi: 9 Mart 1993
Pozisyonu: Rapçi
Kan Grubu: 0
Hobi: Resim çekmek
Uğurlu Sayı: 3
Sevdiği Renk: Beyaz
* Hayranlarına karşı hep şirin davranır.
* Eğlenceli , komik ve acımasızca konuşan.
* Hoşuna gitmeyen bir şey olursa bunu hemen söyler.
* Fotoğraf çekmeye bayılır.
* Üyelerle yakından ilgilenir.
* Kırılan, bozulan eşyaları tamir edebilirmiş.
* Üyeler ona ' baba ' diyor.
* V, onun gruptaki en iyi aşçı olduğunu düşünüyormuş.






J-HOPE
Doğum Tarihi: 18 Şubat 1994
Pozisyonu: Rapçi, Dancer
Kan Grubu: A
Sevdiği Renk: Yeşil
Uğurlu Sayı: 7
En Sevdiği Mevsim: Bahar
* Çok iyi dans eder.
* Grubun ' umut verici ' üyesi olarak bilinir.
* Grupta beatbox'ı en iyi yapan üyedir.
* Üyeleri her zaman güldürebilir.
* Dans koreografilerine en çok fikir veren kişidir.
* Rap Monster,  J-Hope için ' Ben ateşsem , o sudur. Benim kötü alışkanlıklarımı söndürmede çok iyidir ' demiştir.
{ Grupta 2. çiçek çocuğum (:  }






JİMİN
Doğum Tarihi: 13 Eylül 1995
Pozisyonu: Vokal, Dansçı
Kan Grubu: A
Sevdiği Renk: Açık mavi
Uğurlu Sayı: 3
* Gruba en son katılan üyedir.
* Kendisini grubun karizmasından sorumlu tutar.
* BigBang üyesi Taeyang'ı kendisine örnek alır.
* Dikkati çok çabuk dağılabiliyormuş.
* Kaybedince hemen sinirlenir.
* Jungkook'tan sonra şarkılarda yüksek tonları söyleyen üyedir.
* Performanslarda hep kaslarını gösterir.
* Diğer üyelerin onunla uğraşmasını sever, onlara kırılmaz.
* İyi bir çizim yeteneği var.





V
Doğum Tarihi: 30 Aralık 1995
Pozisyonu: Vokal
Kan Grubu: AB
Sevdiği Renk: Siyah beyaz
Uğurlu Sayı: 10
En Sevdiği Mevsim: Sonbahar
* Şarkıcı olmaya babasının tavsiyesiyle karar vermiştir.
* Grupta Japoncası en iyi olan üyedir.
* Gariplikleriyle ' grubun uzaylısı ' lakabını almıştır.
* Çıkıştan önce tüm grup çalışmalarında olmasına rağmen, grupta olacağı söylenen son üyedir.
* Aldığı ilk hayran mektubunu sabah 4'e kadar oturup tam 15 kere okumuştur.
* Uykusunda fazla konuşur.
* İlk aşkıyla evlenip sonsuza kadar mutlu olmak istiyor.






JUNGKOOK
Doğum Tarihi: 1 Eylül 1997
Pozisyon: Maknae, Vokal , Dansçı , Rapçi
Kan Grubu: A
Sevdiği Renk: Kırmızı
Hob: Çizim yapmak
Uğurlu Sayı: 1
* Diğer üyelerden farklı olarak hem dansta hem rapte hemde şarkı söylemede çok iyi olduğu için ona ' golden maknae ' lakabı verilmiştir.
* Kıyafetlerine değer verir ve onları kimseyle paylaşamaz.
* Çok iyi çizimler yapar.
* Jimin'den 2 yaş küçün ancak ondan uzun, bu yüzden sık sık alay eder.
* Yatağı her zaman dağınık olurmuş.
* G-Dragon'a büyük hayranlık duyuyor.




Gelelim o dilimden düşmüyor dediğim birkaç şarkısına (:

BTS - Danger



BTS - We Are Bulletproof




BTS - Boy In Luv





Sabırla okumanız ve keyifle dinlemeniz dileğimle . . .

5 yorum :

  1. Benimde BTS hakkında uzun bir yazım var ^_^ Senin yazını görünce aklıma geldi bu arada biasın kim ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazının benimkinden kat be kat daha iyi olacağına eminim (:
      Bu grupta Jin ve Junhkook ama (:
      Tabi ki Kore deyince aklıma gelen ilk insan , en sevdiğim kişi Nichkhun (:

      Sil
  2. Şuan BTS'ten Just One Day'i dinlerken bu yorumu yapıyorum sana. İki gündür replay yapmaktan için çıktı sıpaların şarkılarını. Sürekli ismini duyduğum ama bir türlü oturup bir grup-tu kendileri. Son comeback şarkıları Danger ile başladım işe. Allah Allah mükemmel gidiyor şarkı bir süre tekrar tekrar dinledim. Sonra Boy in Luv dinledim Danger'dan daha aşık oldum şarkıya. Şuan Just One Day dinliyorum ve bayağı bir şarkılarını dinledim. Yahu çok iyiler! Fangörllük yaptığım iki grup var ama şuan BTS ve WINNER'a fena sulanıyorum :D Ellerine sağlık bir in araştıma yapmıştım ama seninkilerden de çok şey öğrendim :) Güzel grup, güzel şarkılar, güzel yazı :))

    Bu arada üyeler de felaket :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli ismini duyduğum ama bir türlü oturup dinleyemediğim bir grup-tu kendileri. <<< Cümlenin doğru versiyonu :)))

      Sil
    2. Oyy öncelikle güzel yorumun için yazımı okuduğun için çok teşekkür ederim canım (:
      Valla aynen dediklerine katılıyorum (: Ben önceleri kendimi 2PM diye sınırlamıştım sanki kendimi ilk dinlediğim grrup ve en sevdiğim grup (: Daha sonra infinite, super junior, t-ara, big bang gibi grupları dinledim ama şuan bir çok gruptan haberdarım (:
      Ne ara bu hâle geldim bilmiyorum (: BTS üyeleri çok karizma ya hepsinin ayrı ayrı havası var bayılıyorum onlara (: (:
      Bende tekrar tekrar dinliyorum valla şarkılarını (:
      Tekrar teşekkür ederim canım bakındığın için (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !