2 Nisan 2014 Çarşamba

Özel Çocuklar İçin 2

Merhaba arkadaşlar daha önce sizlere bu yazımda hazırlık yapmakta olduğum kermesten bahsetmiştim. Şimdi de ortaya çıkan yeni ürünleri paylaşmak istiyorum (:










İşte güllerden yaptığımız kalpli çerçeve (magnet olarak da kullanılabilir)  (:

Sınıfa gelip kolay gelsin diyenlerin çok beğendiği bir ürün (:






















Domates şeklindeki magnetlerimiz (:
Sevimli değiller mi (:


























Harfli magnetimiz (:
Tabi ki sadece 'M' değil diğer harflerde bulunmaktadır (:




























Bebeklerin beşiklerinin tepesi için yapmış olduğumuz mobil (:


Sırf fotoğraf çekicem diğe kapıya astım (:





















Armutlu magnetimiz (:
Tüm yüz ifadeleri bulunmaktadır (:
























Yeni doğan bebeklerin odası için yapmış olduğumuz, kapı süsü (:

Deniz temalı kapı süsümüz de beğenilenler arasında (:

























Baykuş magnetimiz (:
Kız-erkek modeli ve farklı renkleri de bulunmaktadır (:




















 
                                                         

Son olarak keçeden yapmış olduğumuz ev çantaları (:
Farklı model ve renkleri de bulunmaktadır (:


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim (:
Devamı gelecektir (:


2 yorum :

  1. bitanem cok guzel bunlar bayildim bunlari dami kendin yaptin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani hepsine elim değdi ama kendim yaptım dersem yalan olur, öğretmenim ve arkadaşlarla birlikte yaptık (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !