7 Nisan 2014 Pazartesi

# Mim # K-Pop Dinliyoruz (:




Merhaba arkadaşlar yine sizlerleyim (:

- Artık can sıkıntısı ve moral bozukluğu sebebiyle sabah 07.00 akşam 19.00 arası çalışan memurlar misali, bilgisayarımın başından hiç kalkasım yok. 
Şu anda da mesai yapıyor gibiyim (:

İsterseniz lafı uzatmadan sorulara geçeyim (:




Neden K-POP Dinliyoruz ?

1-) En Beğendiğiniz kız / erkek  K-Pop grupları ?



Tabi ki en beğendiğim erkek grubu 2PM. Neden bilmiyorum ama grup üyelerinin hepsinin yeri bende ayrı ve bunun 2PM Show 'dan da kaynaklanabileceğini  düşünüyorum (:   Çünkü orada gerçek hallerini gösterdiler ve onları sevmem için bana bir sebep daha sundular (:
Ama şimdi Taecyeon gibi karizmatik, Wooyoung gibi sevimli, Junho gibi uyumlu, Jun K gibi sesi güzel, Chansung gibi delikanlı ve son zamanlarda adını pek duymak istemesem de hâla çok sevdiğim kişi Nichkhun gibi çocukları çok seven birisi olur da beğenilmez mi (:

En beğendiğim kız grubu ise 2NE1. Aslında ne yalan söyleyim kız gruplarını pek fazla dinlemiyorum desem yeridir ancak bu grubun I'M THE BEST şarkısını canım sıkıldıkça dinliyorum. Anlayacağınız öyle aman aman sevdiğim bir kız grubu yok yani (:




2-) Beğendiğiniz K-Pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?



2PM' den her ne kadar şuan ki durumuna üzülsem de en sevdiğim üye Nichkhun. Çünkü doğal ve arkadaşlarına gerçekten çok değer veriyor.

2NE1' den de beğendiğim kişi BOM. Bir nedeni yok sadece diğerlerine göre daha sempatik geldi (:





3-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye ?



1-) Donghae, İstanbul konserindeki tavrından sonra milli damat ilan ettim kendisini (:

2-) Leeteuk,  çocukları çok seven melek gibi birisi daha ne olsun (:


3-) Taecyeon, onda gerçekten her an başını derde soktuğunda yanı başında beliriveren baba duruşu var (:





4-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye ?

1-)  Sulli (fx), bu kızı çok seviyorum ve çok hassas birisine benziyor. Ne bileyim iyi bir anne olur gibi geliyor (:


2-) Eun Jung(t-ara), bu kızı ilk gördüğüm andan beri bana saygılı,duyarlı birisiymiş gibi geliyor, bu kızdan iyi bir anne olur ya ben o ışığı görüyorum (:


3-) Sooyoung (SNSD), bu grupta tek beğendiğim kız, gerçi annelik konusunda ondan da pek ümitli değilim ama aklıma başkası gelmedi (:





5-)  Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek K-Pop üyeleri ?

Direkt söylüyorum erkek olarak keşke kardeşim olsa dediğim tek kişi var oda Wooyoung (:
Valla yanına gidip yanaklarını sıkasım var (:   ne yapayım çok sevimli, çok şeker birisi (:

Kimse kusura bakmasın ama ben kız kardeş falan istemem hele ki koreli hiç istemem anlaşamayız ki biz onunla, hep oppa kavgası yaparız (:

yok yok ben gerçekten istemiyorum (:




6-) En çok görmek istediğiniz K-Pop üyesi ?

Imm bir düşüneyim bakalım... Ya ben başta Nichkhun olmak üzere Taecyeon, Wooyoung, Junho, Jun K, Chansung hepsini görmek istiyorum ya, birini gör birini görme olur mu hiç bana yakışmaz (:


Ama kızlardan kimseyi görmek istemiyorum (:







Neyse arkadaşlar söyleyeceklerim bu kadar umarım sıkılmadan okursunuz (:

Bu arada söylemeyi unuttum bu mim'i ben oluşturdum o yüzden başında kimseye teşekkür etmedim (:

 Kore'ye Sevgiler
Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu
Uçay
Korea Fan ve Renki Tırtıl ' ın sorularını merakla bekliyorum, şimdiden teşekkürler (:


Başka bir #mim# olayında görüşmek üzere (:

Gülücükler yüzünüzden eksik olmasın (:































10 yorum :

  1. Canım bir blogun olduğunu daha yeni fark ettim :) En yakın zamanda mimi cevaplayacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım okul nedeniyle bende zaten pek paylaşımda bulunamıyorum (:
      cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum (:

      Sil
  2. kusura bakma anca yazabildim cici mimledigini gördüm ama yogunum malum ders çalışıyorum ondan geç oldu , mim için teşekkürler sınavlarım bitsin bu soruları severek cevaplıcam :D bu arada cevaplarını gülümseyerek okudum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım benim, sınavlarında başarılar dilerim,Allah zihin açıklığı versin (:
      Cevaplarını beklicem (:

      Sil
  3. Kusura bakma canım okul dolayısıyla bayadır blogları takip edemiyorum ve bunu da tesadüfen gördüm :) Senin cevaplarında hoşuma gitti :) Hemen cevaplayayım :)

    1-SHINee ve SS501 en sevdiğim erkek grubu.Kız olarak 2NE1 ve Miss A :)
    2-Aslında hepsinin yeri ayrı ama Choi Min Ho, Kim Hyun Joong bambaşka :) 2NE1'dan Dara sebebini bilmiyorum içimden o geldi :) Miss A grubundan ise Suzy :)
    3- Baba adayı olarak Lee Min Ho, Kim So Hyun ve Donghae sebebinin bilmiyorum ama içimden ilk olarak onlar geçti :)
    4-Anne adayı Youn Eun Hye, Shin Min Ah ve Lee Min Jung :)
    5-Erkek kardeş değil ama abi olarak Choi Min Ho ve Kim So Hyun olmasını isterdim :) Kız da IU ve Suzy olabilir :)
    6-Ayrım yapamıyorum SHINee,SS501 ve Miss A görsem yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevapların için teşekkür ederim canım, yalnız sende benim gibi blogunda bu soruları yazıp cevaplayabilir ve başka blogları mimleyebilirdin (:
      Bu arada derslerinde başarılar dilerim canım benim (:

      Sil
    2. O aklıma gelmemişti :) Müsait olduğum bir ara yapacağım :D
      Çok sağ ol :)

      Sil
    3. Rica ederim canım, merakla bekleyeceğim (:

      Sil
  4. Ahh, çok teşekkür ederim, en kısa zamanda yapacağım :)
    Not: Blogun güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, bekleyeceğim (:
      Beğendiğine sevindim ancak hâla eksiklerim var blog konusunda (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !