29 Mart 2014 Cumartesi

Özel Çocuklar İçin



Merhaba arkadaşlar sizlerinde bildiği gibi blogumda genellikle Kore dizi,film ve müzikleri üzerine paylaşım yapıyorum. Ama bu yazımda sizlere staj gördüğüm kurumda yapılacak olan kermes hakkında konuşmak istiyorum...


Şüphesiz çocuklar hepimiz için çok değerlidir ve onların iyi yetişmesi için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışırız. Ülkemizde de artık yeni imkan ve olanaklar sağlanan 'Özel Gereksinimli Çocuklara' 
Bizler neler yapabiliriz ?  Onların ihtiyaçlarını nasıl karşılayabiliriz ?
Toplumda yer edinebilmelerini nasıl sağlarız ?
Bu gibi sorulara çözüm ararsak iyi olur. Ben şunu biliyorum ki benim ülkemin vatandaşı bu tip konulara çok duyarlı fakat biraz bilgi eksikliği var hepsinde. Özellikle ebeveynler çocuklarında her an bir özür oluşabileceği düşüncesini akıllarından çıkarmamalı ve çevresinde gördüğü engelli bireylere de bu denli yaklaşmalıdır. Sizlerden istediğim birazcık empati kurmanız ve bu çocuklara ne yaparsam  faydam dokunur diğe düşünerek hareket etmeniz...

Bizde, benim staj gördüğüm rehabilitasyon merkezinde bir kermes düzenlemeye ve bu kermesten elde edilen gelirle çocukların çeşitli ihtiyaçlarını karşılamaya karar verdik..

İşte benim kermes için yapmış olduklarım (:



Daha dün yapmış olduğum kedili yastık (:
Biraz uğraştırdı beni ama söz konusu çocuklar olunca yorulduğumu fark etmedim bile (:



Bu da bahar konulu yapmış olduğum yastık, itiraf edeyim en çok bunu yaparken eğlendim (:





Balon temalı magnetlerim (:
Bunlraı arkadaşımla birlikte yaptım (:





Çiftler için tasarladığımız kuşlu magnetlerimiz.
Bunların şimdiden talibi var bile (:





Bebek ayağı şeklinde resimlikli magnetimiz (:



Şimdilik bunları paylaşıyorum umarım yazımı okur,yaptıklarımı beğenirsiniz. 
Ürün çoğaldıkça yenileri eklenecektir (:

Bu arada bilen var bilmeyen var, ben Bursa da yaşıyorum. Kermes tarihini ve yerini de yine buradan duyuracağım (:
Emekler karşılıksız, çocuklar imkansız bırakılmamalıdır...

2 yorum :

  1. bitanem eline salik cok guzel olmus bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hayatım, beğenmene çok sevindim (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !