26 Ekim 2013 Cumartesi

Süpriz: İlk Mim (:

Başlamadan önce bana mim heyecanını tattıran SENA'NIN NOTLARINDAN. 'a çok teşekkür ederim (:
Merak ettiğiniz soruları cevaplayayım bari (:

1. İlk İzlediğimiz Kore Dizisi?  Hakkındaki Yorumunuz?


İnternet de gezinirken bir arkadaşın bir video ya yapmış olduğu yorum üzerine Winter Sonata ile Kore macerasına adım atmış bulundum. Diziyi ilk izlediğimde çok beğenmiştim, çok samimi ve içten bir diziydi. Ancak zaman geçtikçe başka diziler izleyince konu olarak ve oyunculuk olarak biraz geri de kaldığını fark ettim (:











                                            2. İlk oppa nız, ilk unniniz kimdir?






Dürüst olmam gerekirse unnilere pek dikkat etmiyordum, beni daha çok oppalar ilgilendiriyor du. Ta ki Nice Guy dizisini izleyene kadar Dizi oyuncularından Moon Chae Won 'u ilk ve tek unnim seçtim. Çünkü oyunculuğu çok iyi, kendisini çok beğeniyorum (:










İlk oppam ise A Millionaire's First Love filmi ile tanıdığım Hyun Bin dir. Kendisinin oyunculuğu çok iyi ve gerçekten çok samimi birisi. Herhalde Kore fanı olupta onu beğenmeyen yoktur diğe düşünüyorum (:





3. Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktörler, aktrisler?


Oyunculuğunu beğendiğim aktörler ;

1-) Hyun Bin
2-) Lee Min Ho
3-) Yong Hwa
4-) Lee Seung Gi
5-) Song Joong Ki

Oyunculuğunu beğendiğim aktrisler ;

1-) Moon Chae Won
2-) Song Hye Kyo
3-) Son Ye Jin
4-) Park Shin Hye
5-) Lee Ji Eun ( IU)


4. OST'inin beğendiğiniz dizi?


Tabiki de dinlemekten sıkılmadığım, Heartstrings ' dizi müziği (:





5. İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi?

İlk izlediğim Kore filmi ...ing / Bitmeyen Sevgi. İlk izlediğim film olduğunu da göz önünde bulundurarak, güzel bir film diyebilirim.
Dürüst olayım hiç anime izlemedim (:

6. İlk izlediğiniz tarih dizisi?

İzlediğim ilk tarih dizisi Prensin Şarkısı, güzel bir diziydi...

7. Tayvan, Japon yapımlarınız ile aranız nasıldır? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler?

Tayvan yapımı sadece bir film izledim ama biraz değişik di konusu bakımından bizim buralara uygun bir film değil di, açıkçası ben de çok beğenmedim ; Yes Or No.
Japon yapımı olarak da izlediğim dizi ; İtazura na Kiss ve arkadaşımın tavsiyesi üzerine izlediğim film ; I give my first love to you
İkisi de gerçekten iyiydi (:


8. Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza gelen ilk izlenmeli gereken dizi?

Kore dizisi izlemeye başlayalı 2-3 yıl oldu. Sırf sizin için saydım 18 tane dizi izlemişim, yani daha yolun başındayım (:
Tavsiye ettiklerim ; Secret Garden, Boys Over Flowers, Nice Guy , Haeundae Lovers , That Winter The Wind Blows , Good Doctor.


9. Sıkıldığınız dizler?

İzlerken sıkıldığım tek dizi ; Dream High 2 
1. si kadar güzel ve özgün değildi. Açıkçası beklentimin çok altındaydı.

10. Hangi Dizi Karakterlerini Tekme Tokat Dalmak İsterdiniz?

Sadece ama sedece Nice Guy dizisinde Park Si Yeon 'un canlandırdığı Han Jae Hee karakterini hiç sevmedim, ona tekme tokat dalmayı isterdim (:

11. Sonunu Beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?

Sonunu beğendiğim diziler ;


1-) Nice Guy
2-) Secret Garden
3-) Haeundae Lovers

Sonunu beğenmediğim diziler ;

1-) School 2013
2-) 49 Days
3-) BOF

12. Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?

Tabi ki en beğendiğim grup olan 2PM 'den I'll Be Back 




13. Sevmediğiniz unni ve oppalar?

Sevmediğim oppa yok, sevmediğim unni ise sadece Suzy (:

14.Korece mi Çince mi Japonca mı?

Diğer diller ile ilgili pek bilgim yok açıkçası öğrenmek de istemem bu yüzden Korece diyorum (:


Okuduğunuz için teşekkür ederim...
uzakdoğu günceleri  'canım arkadaşım arzunun cevaplarını bekliyorum (:


5 yorum :

  1. Ellerine saglik cok begendim canim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim (:

    YanıtlaSil
  3. harika canim kutlari yazilarin super

    YanıtlaSil
  4. Kısa ve öz yazmışsın, böyle yazıları seviyorum. Ve sana bir sır ben de Suzy'den hoşlanmıyorum... :)

    YanıtlaSil
  5. Sultanur canım benim çok sağ ol beğendiğine çok sevindim (:
    Ezgi çakın beğendiğine sevindim, canım suzy sevmeyenler ailesine hoş geldin (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !