13 Ekim 2013 Pazar

2. Durak: Ayak İzi

'HAYALİ YOLCULUK'

2. Durak : Ayak İzi


Otobüse bindim oturdum, yanıma da bir bayan ve çocuğu oturdu. Çocuğu görmeliydiniz o kadar tatlıydı ki yanaklarını mıncıra mıncıra bir hal oldum (:
Ve işte yine o ses:
- 2. Durak: Ayak İzi



Şoförün sesi kulaklarımda çınladı resmen (:  İnecek var diğe seslendim.
İndiğimde çok güzel bir yer keşfettim.. Seul' un tam ortasında koca bir meydan.
Orada ne olduğunu çok merak ettim çünkü insanlar tek sıra olmuş bekliyorlardı. Masa başında oturan bir görevli vardı. Görevli kimin ismini söylerse o kişi, kenarda bulunan boya kutularının birine ayaklarını batırıp sonra yere basıyor yani o meydana ayak izini bırakmış oluyor. Sonra da görevlinin masasında bulunan hatıra defterine sevdiği ünlü birisi için not yazıyordu. Bunun anlamı ' senin için buraya geldim,seni çok seviyorum ' demekmiş.

İşte sizler için aralarından bir kaç güzel not seçtim (:








Yong Hwa ' ya yazılmış bir not :


Seni bir kere bile görmeyi çok isterdim.

Çok iyi bir müzisyensin. Oppa seni çok seviyorum.

Yazan: Min Hye




















Bi Rain' e yazılmış bir not :


Rain oppa seni çok beğeniyorum. Seninle tanışmayı çok istiyorum. Lütfen bu notu gör ve bana ulaş..

Tel No: XXXX02243XXXX

Yazan : Hina Shi




















So Ji Sub' a yazılmış bir not : 


Oppa dizilerin çok güzel, çok yakışıklısın.

Keşke birbirimizi tanıyor olsaydık. Seni çok seviyorum . Bunun için buraya not yazıyorum. Keşke seni görebilseydim, o zaman dünyanın en mutlu insanı olurdum..


Yazan: Soo Shi




















  Lee  Seung Gi 'ye yazılmış bir not: 

Gülüşün çok güzel. Hep seni düşünüyorum.
Diğer kızlar gibi sana oppa diğe seslenmek istemiyorum. Ama seni çok seviyorum..

Yazan: Mia Soon

















Bu fikri çok beğendim, hiç durur muyum  (:





Bende mavi renk ayak izimi bırakıp, hatıra defterine şu notu yazdım (:


  Sevgili Nichkhun ...

Senin için yazacağım notun ilk cümlesi şu olacak: Umarım bir gün bu notu görür ve seni ne kadar çok sevdiğimi anladığın o an Türkiye'ye gelmeye karar verirsin.

Biliyorum dünyada benim gibi birisinin olduğundan haberin bile yok. Ama şunu bilmelisin ki dünyada benim gibi bir hayranın da yok.


Hayatının bir parçası olmayı geçtim, senin soluduğun havayı alabilmek için bile Kore' de yaşamayı çok isterdim.Bu notu okuduğunda umarım mutlu olur ve kim bu kız diğe düşünmeye başlarsın. İşte o zaman benim ne düşündüğümü anlarsın.


Seni düşünmediğim bir zaman dilimi hâla yok.

Seni sevmiyorum desem de arkadaşlarımın bu yalana karnı tok!

Yazan: Havva YILDIRIM




3 yorum :

  1. bende soyle yazardim
    Bi Rain seini cok cok seven biri var bir yerlerde senle tanismak icin cok can atiyor bir un bunu okursan onu cok mutlu edersin yani beni

    YanıtlaSil
  2. Sultanur canım bence sende başlamalısın, aşkını duyurmaya (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !