12 Ekim 2013 Cumartesi

1. Durak: Gamzeli Rüyalar

'HAYALİ YOLCULUK'                     

1. Durak: Gamzeli Rüyalar


Arkadaşlar bu yazımda size çıktığım hayali yolcuktan bahsedeceğim..
Umarım okur ve eğlenirsiniz (:




Bir gün evde bilgisayarımın başında oturup ve her zaman ki gibi yemek yerken aklıma bir şey geldi..  Dedim ki madem bedenen Kore'ye gidemiyorum ben de zihnen giderim (:
Nasıl mı? 
İşte böyle (:

Bir elimde tost, öbür elimde kola, bir cebimde lazım olur diğe selpak, diğer cebimde sadece 50 tl. var ve çıktım yola (:




Otobüse bindim 2.50 tl ücret ödedim, giderken camdan Nichkhun oppamı gördüm, el salladım ama o beni görmedi.. Neyse bir daha ki sefere diyerek yola devam ettim ve şoför seslendi :

1. Durak: Gamzeli Rüyalar 
Ben, inecek var diğe seslendim, enteresan olan şu ki otobüsteki herkes Türkçe söylediğimi anlıyordu (:
Neyse indim otobüsten Allah'ım götür beni istediğin yere diyerek yola koyuldum.Şunu da söyleyeyim tost ve kola tabi ki otobüsten inince bitmişti (:
Bir cadde gördüm ve karşıya geçtim. Bir dükkanın önünde insanlar toplanmış ve bir şeye bakıyor gibiydiler. Ne olduğunu merak ettim ve yanlarına yaklaştım.
Aa bir de ne göreyim otobüsteki şoförün bahsettiği 1. Durak: Gamzeli Rüyalar dediği  şey bir semt veya mekan değilmiş, dükkanda gösterilen resim sergisine verilen isimmiş (:
Açıkça söylemem gerekirse arkadaşlar ben bu sergiye bayıldım (:
Sizlere de sergi de gördüğüm resimlerden bahsetmek isterim (:


1. Resim : Hyun Bin

Kore'nin en ünlü fotoğrafçısı Jing Jang Jong adında birisi çekmiş bu fotoğrafı bence çok da güzel çekmiş (:


O anı yakalayabilmesi ve Hyun Bin'in gamzelerini hepimizin görmesi çok güzel bir şey (:

Her şeyden önce fotoğraf çekmek için Hyun Bin gibi birisini seçmesi bile çok güzel (:
Allah ondan Razı olsun (:







2. Resim: Lee Min Ho

Oyunculuğu ile  büyük ses getiren bu yakışıklının fotoğrafını ise Jing Jang Jong 'un üvey oğlunun, arkadaşının babası, yani Kang Min Jik çekmiştir (:


Ellerine sağlık gerçekten çok güzel bir fotoğraf olmuş, sağ olsun var olsun (:


Lee Min Ho oyunculuğu ile ses getiriyor demiştik ama asıl olayı unuttuk.. 

Tüh bu nasıl oldu ki acaba (:
Lee Min Ho hayranları için albüm yapmıştır ve bizde bu sayede sesinin de güzel olduğunu öğrendik (:
Lee Min Ho 'ya hayatında başarılar dileyip sırada ki resmimize geçelim (:











3. Resim: Kim Bum

Evet bu fotoğrafta Kang Min Jik' in ikizinin, en yakın arkadaşının annesinin, 3. kocasına yani Sung Soo Dong 'a aittir. 


Ona da canı gönülden teşekkür ediyor ve saygılarımı sunuyorum (:


Kim Bum'u 

Boys Over Flowers, Dream, That Winter The Wind Blows dizilerinden tanıyorum. Şüphesiz en beğendiğim dizisi The Wind Blows idi. 
Orada ki oyunculuğuna hayran kalmıştım..

Kim Bum gülücükler yüzünden hiç eksik olmasın, sen daima gül olur mu?  (:










 4. Resim: Leeteuk

Bu fotoğrafı da Sung Soo Dong'un dedesinin, aile dostunun, oğlunun arkadaşı çekmiştir (:

Ona da sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:

Her zaman söylüyorum bir daha söyleyeceğim sarı saçı ben bir tek bu oğlana yakıştırıyorum (:


Super Junior' un süper lideri Leeteuk, hep bu kadar sevimli ve bu kadar tatlı ol olur mu?  (:


Seni müzisyen kimliğinin yanı sıra insan olarak da çok seviyorum. Sanki ünlü biri değil de kuzenim gibi, abimin yakın arkadaşı gibi hissediyorum seni (:


Yani anla ne kadar samimi ve sıcak kanlı birisi olduğunu (:

Bu sergide seni de gördüğüme çok sevindim (:






Arkadaşlar sergi bu kadarla sınırlı değil ama ben bizi ilgilendiren kısmını sizinle paylaşmak istedim (:
Sizler bu yazıyı okuduktan sonra uyumak için yataklarınıza, bende yolculuğuma devam etmek için otobüse geri döneceğim hepinize iyi geceler (:





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !