11 Ekim 2013 Cuma

Kore' nin Beyoncesi : Ailee

                                               AİLEE


Arkadaşlar, bu yazımda sizlere Kore'nin Beyoncesi diğe bilinen Ailee 'yi tanıtacağım (:
Umarım sizin için iyi bir tanıtım olur (:




Sahne Adı: Ailee
Gerçek Adı : Lee Ye Jin

Doğum Tarihi : 30 Mayıs 1989
Mesleği : Oyuncu, şarkıcı
Burcu: İkizler
Boy : 164.5 cm
Kilo : 50 kg
Kan Grubu : 0
Ajansı: YMC Entertainment





Dinlerken içimin eridiğini hissediyor, hareketli şarkılarında ayağa kalkıp yaptığı hareketleri tekrarlamaya çalışıyorum (:

Şarkıyı söylerken sanki içine giriyormuş gibi oluyor ve gerçekten duyguyu karşı tarafa çok iyi hissettiriyor..

Gerçekten sesine bayıldığım insan, beni benden alıyor (:
Kendisi şarkıcılığın yanı sıra oyunculuk da yapıyor..
Onu Dream High 2 de izlemiştim ve samimi söylüyorum dizi de en beğendiğim kişiydi, çünkü o çok sıcak kanlı birisi (:


Beğenilmesinin sebeplerinden birisi de tabi ki Ailee'nin sıcak ve içten tavırları ...
Gerçekten şarkılarını dinlemelisiniz diğe düşünüyorum (:







RESİM & VİDEOLAR :

























































2 yorum :

  1. Çok güzel olmuş çok beğendim canım zaten Ailee benim çook çook beğendiğim şarkıcılar arasındadır. Gülüşüyle de içimizi ısıtıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım..
      Ailee gerçekten çok sıcak kanlı (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !