13 Haziran 2014 Cuma

Mim 3 # UZAKDOĞU


Süpriz ; Mim 3
Direk  söylüyorum ben bu mim olayına bayıldım. Hem bloglar arası keyifli bir alış-veriş olduğunu hemde tüm blogların iletişim trafiğini arttırdığını düşünüyorum...  Hemde çok eğlenceli oluyor (:

Bende bu mimi bana paslayan Kore'ye Sevgiler ' e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum (:



Gel Gelelim sorulara (:



1-) Uzakdoğu ile nasıl tanıştın ?

Tabi ki oradan buradan duymuşluğum vardı benimde ancak asıl ilgi duymaya başlama noktam youtube' de bir video izlemiştim ve videoya bir kore dizisinden fotolar koymuştular bende merak ettim ve o diziyle atıldım asya macerasına (:
Dizi : Winter Sonata


2-) İlk izlediğiniz Uzakdoğu dizisi, filmi, animesi ?

İlk izlediğim dizi ilk soruda da belirttiğim gibi Winter Sonata oldu, diziyi izlediğim zaman beğenmiştim ancak yeni diziler izledikçe biraz altta kaldı benim için.  İlk izlediğim film ise Bir Milyonerin İlk Aşkı, diziyi sıkıldıkça tekrar tekrar izliyorum (:
Dürüst olayım hiç anime izlemedim, açıkçası pek sevmiyorum (:


3-) İlk yazdığınız post ?

Kore'nin Enleri (:  İlk bu postla başlamıştım yazı yazmaya (:



4-)  İlk yorum alan postunuz ?

İlk yazmış olmam itibariyle ilk yorum alan postta aynı (: 



5-) İlk beğendiğiniz aktör/ aktrist  (oppa/unni)  ?

En beğendiğim erkekler sıralaması şuan çok fazla ancak ilk beğendim aktör tabi ki Bir Milyonerin İlk Aşkı filminden dolayı Hyun Bin.
Beğendiğim aktriste gelince izlediğim diziler arasında gerçekten oyunculuğunu beğendiğim iki kişi var ne yazık ki ayırt edemiyorum (:
Birisi Ha Ji Won  diğeri de Moon Chae Won (:


6-) İlk aldığınız mim ?

Kore dizi, film, müzik   leri üzerine bir mim di (:


7-) İlk takibe aldığınız blog ?

Blog yazma konusunda örnek aldığım, tabi ki  Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu  (:


8-) ilk yazdığın dizi - film postu ? 


İlk yazdığım dizi postu   İlk İzlediğim Diziler 
İlk yazdığım film postu ise  A Millionaire' s First Love


9-) İlk dinlediğiniz K-POP grubu ? 

Tabi ki en sevdiğim, en beğendiğim ve dinlemeye doyamadığım grup 2PM (:


Bende bu güzel mimi  Nabrut ve Yaşam  , Korea Fan , Renkli Tırtıl  ve Uçay ' a paslamak istiyorum (:

İsteyen herkes de cevaplayabilir (:



Sabırla okumanız ve keyifle cevaplamanız dileğimle...




4 yorum :

  1. Bende artık bu mim okumak fobi oldu çok hoş olmuş ^^

    YanıtlaSil
  2. Benimle paylaştığın için teşekkür ederim :) Bende mimledim kk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, baktım yazın çok hoş olmuş ancak neden bilmiyorum yorum yapamadım (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !