24 Haziran 2014 Salı

Kalbe Söz Geçer mi ?

Sen; yarın günüm güzel geçsin diye söylenir ya insan, işte sen benim o hiç edemediğim duamsın...

Sen; insan ilk kez gördüğü birisini gözüne kestirir , onu her gördüğünde delice sevinir ya, işte sen benim o sevdiğimi yüreğime haykırdığımsın...


Sen;  sevdiklerinin hiçbir zaman hayatından çıkmasını istemez ya insan, işte sen bunu dile getiremediğim tek hayalimsin...

Sen; sevdiğine bir şey olmasın diye kendisini tehlikeye atar ya insan, işte sen bunu düşünüp koruyamadığımsın...

Sen; güzel olmayan her şeyi unutup bir kenara atmak ister ya insan, işte sen o bir türlü hatırlayamadığımsın...

Sen; kilometrelerce ileride bulunan yıldızı bile saymaya çalışır ya insan, işte sen o bir türlü ulaşamadığımsın...

Sen; zaman zaman karşısındakine seni seviyorum demekten kaçınmaz ya insan, işte sen o her zaman inkar ettiğimsin...


Biliyorum senin bu yazdıklarımdan haberin yok, hatta okuyanlarda saçma buluyor belki ama sen benim bu yolda ilk sevdiğimsin...
Gece battaniyeyi kafama çekip düşündüklerimin hesabını ertesi gün sana sormayı çok isterdim. Bu şekilde belki seni ne kadar sevdiğimi anlardın kim bilir.
Bırak aynı evi, aynı şehri, aynı dünyada olmamız bile bana mutluluk veriyor.
Çünkü sen kişiliğin ve o içten tavırlarınla benim için hep farklı oldun.

Şimdi sana soruyorum...
Kalbe söz geçer mi ?
Farkında bile olmadan insan kendi kendini üzer mi ?
Sonunun olmadığını bile bile kalbine eziyet eder mi?
Her şeyi bildiği halde hayaller içinde gezer mi?
Gözlerini kapatıp açtığında istediğinin yanında olmadığını anlayıp göz yaşı döker mi?
         ......

Yaş günün hatırına senin için yazı yazmak istedim, belki birileri anlar diye.
Gece kurduğun hayallerin, hayalden çıkıp gerçekleşmesi dileğimle...


Mutlu Yıllar Nichkhun Horvejkul (:




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !