19 Haziran 2014 Perşembe

Esas Ben (:


Merhabalar ^_^

Son zamanlarda gördüğüm kadarıyla herkes kendinden ve blogundan bahsetme eğiliminde bulunmaya başladı (:
Bende beni daha iyi tanımanız için kendimden bahsetmek istiyorum (: (:



26.10.1996 cumartesi günü, öğlen 12.00 'da doğmuş olan ben;  doğma büyüme Bursalıyım ancak çok sevgili babacığımdan dolayı çerkes kızı oluyorum (:
Anneannemin ölümü üzerine diğer çok sevgili insan olan anneciğimin ismimi Havva koyması (bu yüzden ismimi sevmiyorum) ile başladı dünya hayatım (:


Okul yaşantımda klasik öğrenci tiplemelerinden farklı oldum ...
Şöyle ki ben, derslerle ilgisi olmayıp hep munzurluk peşinde koşan kişilerden de değil, hayata tek yönden bakıp sadece okulu düşünen kişilerden de olmadım.
Yeri geldi Fen ve Teknoloji dersinde deney yapmak için koşan ilk kişi oldum, yeri geldi erik aşkım uğruna ağaca tırmanıp bir yerlerimi incittiğim de oldu (:

Deli dolu, çok gülen, çok ağlayan (:
Duygusallıkta level atlamış, sevdiği insanları çok kıskanır ancak bunu susarak belli eder (:
Tek başına dizi- film izlemeye bayılır  (belkide mecburiyetten). Kimse onunla film izlemek istemez, çünkü film sırasında çok yorum yapar (:
Karakterleri çok sevip monitörü okşadığı da olur, sinirlenip bir şey yapamayacağını anlayıp kendini yemeğe vurduğu da olur bu deli kızın (:
Blogumuda başta eğlence amaçlı açmıştım ancak yazılarım çoğaldıkça ve beğenildikçe hoşuma gitmeye başladı (:
Çocukları çok seviyorum. Lisede Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Alanı / Özel Eğitim Dalını okudum ve geçen sene mezun oldum. 
Şuan da üniversiteye hazırlanıyorum aynı zamanda da bir Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinde çalışıyorum (:

Bu arada ben Akrep burcu kızıyım.. ve hayatımda olmazsa olmaz altın kurallar vardır, bunlardan da bahsetmek istiyorum (:

1-)  Ağzından balda aksa zehirde her zaman doğruyu söyleyeceksin,
      Aman kimse üzülmesin ben susarım diye düşünmeyeceksin.

2-)  Ben iyi olmalıyım ki insanlara faydam dokunsun deyip kendine iyi bakacaksın.

3-)  Sevdiklerine ' Seni Seviyorum'  demekten korkmayacaksın.

4-)  Sonu ne olursa olsun her zaman dürüst olacaksın.

5-) Bugününü yarın hiç gelmeyecekmiş gibi yaşayacaksın.




Benden bu kadar sevgili okuyucularım (:
Umarım bu yazıdan sonra esas beni tanır yada tanımaya çalışırsınız  (:



Sabırla okumanız dileğimle ...
























6 yorum :

  1. Seni azıcıkta olsa tanımış bulundum :))
    Bu arada 5. maddene katılıyorum ama uygulamada biraz hatalarım var :) Son olarak bence de doğru ve dürüst olmak her zaman için en iyisidir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah daha çok tanışır kaynaşırız canım (:
      dürüstlük iyidir iyi (:

      Sil
  2. Unnii :) Senle ortak noktalarımız çok fazla..Aynı bölümü okuyoruz, akrep burcuyuz ve bende senin gibiyim :) Maddelerine katılıyorum, 3. madde hariç hepsini uygulayabiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aigoo (: aynı bölümde okuduğumuzu falan biliyordum da burçdaş olduğumuzu bilmiyordum (:
      çaktırma 3. maddeyi bende uygulamakta sıkıntı yaşıyorum (:

      Sil
    2. Pek uygulayamasamda halimden memnunum :)

      Sil
    3. Al benden de o kadar canım (:

      Sil

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim (:
Küfür, hakaret, hesap linkleri ve konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamıyorum !